Bez jakýchkoli okolků dávám negativní hodnocení. Komunikace s prodejkyní byla velice zdlouhavá a vyčerpávající, věci přislíbené k vyřízení do druhého dne byly vyřešeny se zpožděním a až po mých připomenutích. Moje poslední zpráva zůstala doteď nepřečtena, pomohlo až popohánění po telefonu. Zboží nakonec dorazailo. Udivilo mě, že v bublinkové obálce, jde přece jen o relativně křekhé věci. To že z ní na mě ještě vyletěla papírová sečka ze skartovačky je sice zábavné a eko, méně pak ale to, že jsem ještě hodnou chvíli ty drobounké ústřižky vybírala ze zdobení a zametala po pokoji.Balení mě moc nenadchlo. Hřebínek na černém kloboučku byl špatně přilepený, držel jenom na kousíčku a povolil okamžitě po nazasení. To naštěstí není nic, s čím bych si neporadila. Některá dlouhá pírka na druhém fascinátoru byla polámaná, ta zkrátka takový transport nevydržela. Tady sice hřebínek drží, ale bylo by ho lépe přilepit v druhém směru, protože takto na hlavě bezpečně držet nebude. To je ale věc, která by se (aspoň po přečtení informací v profilu a předchozích hodnocení) dala vyřešit, pokud bych si domluvila osobní setkání a vyzkoušení, v tomto případě tedy nejde o závadu, ale spíše o individuální požadavek. Nejsem ale z Prahy, takže mám smůlu a můžu přemýšlet, co s tím. Po tolika dobrých ohlasech mě takové jednání skutečně překvapilo a hodně zklamalo. Pokud je prodejkyně v situaci, že se nemůže obchodu věnovat jinak, než s takovýmito prodlevami (a to i když má rozřešenou objednávku), očekávala bych, že mě o tom bude informovat. Prodejkyni bych doporučila zvážit svůj nynější přístup a péči o své zboží i zákazníky. I přesto ale děkuji a přeji, ať se daři!
19.7.2017 • Katleya• hodnocení je starší než 5 let