Společně s Agnez07 jsme vyhrály 10. sketch v našem klubu a po domluvě Vám představujeme zadání nové soutěže. Jedná se sice o sketch, ale má ještě jednu důležitou podmínku - téma - a to je VĚJÍŘ. Jeho výroba bude asi trochu náročnější, ale vzniknou originální a krásná přání pro dámy. 

Jednotlivé části vějíře můžete zdobit jakoukoliv technikou, razítkovat, embosovat, zdobit perličkami, peříčky, obrázky a udělat s nimi vše, co Vás napadne :) . Připravila jsem pro Vás několik nápadů z Pinterestu, jak lze vějíř vyzdobit. Můžeme použít  rozetku, ze kterého použijeme pouze výseč. Nebo můžeme jednotlivé díly vyrobit samostatně a pak spojit dohromady - např. hřebíčkem, stužkou, slepit a ozdobit pouze vršek květinami atd. Vějíř může být jednoduchý i vrstvený, jak za chvíli uvidíte na fotografiích z Pinterestu.

 Nyní tedy sketch, do kterého byste se měly "trefit". Jeho spodní část by mohla tvořit krajka, výsek apod., vějíř se jí nutně nemusí dotýkat a může být i trochu posunut směrem ke středu. Kruhem je tedy znázorněn okraje vějíře. Celý sketch můžete ale i otočit naležato atd. Přání může být i čtvercové. Samozřejmě záleží velmi na velikosti právě Vašeho vějíře, který vyrobíte a proto se řiďte hlavně svým citem při jeho umístění na přání. Text není nutný, ale je možný.

image            

                   image        image                       

Pevně věřím, že Vás vějíře zaujaly tak jako mne a že se do jejich tvorby s chutí pustíte. Svoje soutěžní i nesoutěžní příspěvky - fotky o rozměrech 500 x 500 px - posílejte do mé pošty do neděle 16. července.

 Pro klub Scrapbook s Katy scrap připravila sedma