Fler Fler MAG Krátké zprávy
Zde nalezente všechny novinky a krátké zprávy o Fleru a dění kolem.
15.4.2021 10:37 | Nová Fler doprava ve spolupráci se společností Zásilkovna s.r.o. je tady! Vyzkoušejte výhody pohodlné dopravy přímo z prostředí Fleru na pár kliknutí za bezkonkurenční ceny. Více informací naleznete v nápovědě.
19.2.2021 10:04 | Po mnoho let jsme na Fleru připravovali slevové kampaně, kdy prodávající krátkodobě zlevňovali vybrané zboží dle aktuálního tématu. S těmito slevovými kampaněmi se však k dnešnímu dni rozloučíme. Na Fler přichází nový systém slev, který funguje po celý rok. Více informací naleznete v nápovědě.
29.1.2021 06:44 | K dnešnímu dni přecházíme na kruhové avatary! V případě, že chcete vlastní avatar upravit či nahrát nový, navštivte nový nástroj zde.
15.1.2021 13:18 | Nově jsme vylepšili vzhled diskusních vláken v sekcích Diskuse a Fler Kluby na mobilních zařízeních. Nyní lépe poznáte, jaké vlákno sledujete, kde je jeho začátek a konec.
7.12.2020 19:38 | Abychom nakupující upozornili na možnost výběru z více variant jedné položky zboží, upravili jsme systém tak, že bez výběru varianty již nebude možné zboží zakoupit (žádná tedy již nebude předvybrána, jako dříve). Věříme, že touto malou úpravou omezíme chybné či nepřesné nákupy z důvodu nepozornosti kupujících.
20.11.2020 10:10 | Až do neděle je možné objednávat nový testovací formát promovaného zboží - Velké promo za 1 Kč (příplatková služba ke službě Promo v minimální hodnotě 50 Kč). Od příštího týdne bude tato služba plně dostupná za ceníkové ceny. Více informací naleznete v nápovědě (Podpora prodeje > Fler Promo)
1/14
předešlá strana
Menu
--