Dříve než se zeptáte...

Dříve, než se nás zeptáte a použijete náš kontaktní formulář, zkuste nejprve vyhledat odpověď na vaši otázku v nápovědě. Šetříte tak náš čas, který můžeme věnovat vývoji Fleru. Děkujeme!

Hledat v nápovědě
 

Dotazy k objednávkám

Fler je pouze zprostředkovatelem prodeje. Máte-li dotaz k objednávce, napište jej přímo pod tuto objednávku
(viz Zprávy k objednávce).

Pokud jste prodejce a chcete provést storno nebo jinou změnu, napište nám.

Technické dotazy

Nevíte si rady s některými funkcemi? Máte dotazy ohledně postupu při nakupování nebo nevíte jak ovládat nástroje pro prodejce? Přečtěte si Průvodce pro nakupující a prodejce a rubriku Nápověda.

Pro jiné technické dotazy nám napište.

Dotazy k provizím

Máte dotazy k platbám provizí? Nejdůležitější informace pro prodejce (výška provizí, systém úhrad apod.) naleznete na stránce Provize z prodeje.

Pokud máte další dotazy k platbám provizí napište nám.

Akce do kalendáře

Pokud nám napíšete podrobné informace o vašich workshopech, srazech nebo výstavách, pak tyto akce rádi uveřejníme v našem Fler kalendáři.

Žádosti o zařazení do kalendáře pište zde.

Mediální spolupráce

Pracujete v médiích a chcete získat bližší informace o Fleru? Máte zájem o mediální spolupráci? Kontaktujte naše Fler PR oddělení, kde vám rádi zodpoví vaše konkrétní dotazy.

Žádosti o informace a návrhy na spolupráci zasílejte zde.

Ostatní
dotazy

Nepomohla vám nápověda ani jste na váš dotaz nenalezli odpovídající formulář ve vedlejších kategoriích? Pak nám pošlete dotaz pomocí následujícího formuláře.

Ostatní dotazy nám, prosím, zasílejte zde.
  Nevíte si rady ani po přečtení nápovědy nebo potřebujete pomoct v naléhavé záležitosti? Zavolejte nám! Pro vaše dotazy tu jsme každý všední den mezi 9 a 11 hodinou.