ŠPERK PRO vstupuje do svého třináctého kola a i s ním do nové etapy. Zatímco v předchozích kolech jsme se inspirovali oděvem některého tvůrce z Fleru, nyní porvé se budeme inspirovat živým člověkem.

První adeptkou na šperk "na míru" od šikovných tvůrců z Fleru je Eliška:

Co nám o sobě Eliška prozradila?

"Dobrý den, jsem zábavná ale zároveň tajemná bytost a ráda bych šperk, na který když se lidi podívají, aby věděli, že nejsem normální člověk z toho světa plného konfilktů - ale z jednoduchého magického světa. 

  • Barva očí: Zelené
  • Barva oblečení: Záleží na náladě , nejčastěji to však je , zelená , hnědá , červená , oranžová a na posledním místě černá.
  • Typické oblečení : přiléhavé hodinkové tričko s dlouhou sukní nebo uzké černé džíny s volnou halenkou.
  • Nejraději nosím šperk na holé kůži do dekoltu v zimě však přizpůsobím náhrdelník na oděv.  Šperk bych nosila k halence ale i ke slušivému topu.
  • Délku náhrdelníku nepreferuji žádnou. Nerada nosím řetízek bojím se že roztrhne. Nejvíc mam oblibě šperk na kulatém koženém řemínku, ale jinak se nebráním ničemu.
  • Nejčastěji nosím náhrdelník , když se mi hodí, tak i náramek.
  • U prstýnků je to se mnou obtížné nejraději bych nosila všechny. Ale jelikož maluji můžu mít na levé ruce minimum prstýnků.
  • Náušničky jsem nosila, ale poslední dobou mě z nošení náušnic bolí uši.
  • "Velikost" prostředníčku na pravé ruce je 16,5mm.
  • Mezi mé oblíbené minerály patří křišťál , ametyst a malachit. 

A co o Elišce říkají lidé, kteří ji dobře znají?

Nejlépe nás znají naše maminky (i když si to někdy odmítáme připustit ):

Eliška je svým způsobem typický vodnář – má ráda volnost, svobodu, je umělecky založená (studuje grafický design) a v hodně věcech je jiná, než ostatní ( prostě má svůj názor na věc).
Má ráda historii a fantazy, což se také projevilo v jejím koníčku – LARPu. LARP je velmi stručně a hodně zjednodušeně řečeno takové „divadlo v přírodě“. Je to hraní různých rolí venku v přírodě, v kostýmech – takže jednou člověk může být rytíř, podruhé magem, elfem či šamanem. Druhým koníčkem, který se vlastně prolíná s tím prvním je skupina historického šermu Aterro.
Eliška má hodně ráda přírodu, vůni stromů a vítr ve vlasech, také ji přitahuje TAROT a runy – je to taková malá čarodějka, co miluje barvy podzimního listí.

Kdo by nás měl znát lépe než náš přítel (i když si nás může někdy idealizovat - naštěstí pro nás - že milé dámy? ):

Eliška je hodná a milá na každého i na lidi kteří si to úplně nezaslouží. Je obětavá, chtěla by pomoci každému zvířátku i za cenu vlastního neprospěchu. Je zábavná a je velký smíšek není s ní nikdy nuda protože má velkou fantazii a vymyslí nějakou kulišárnu i tam kde se zdánlivě nedá nic dělat. Eliška je hravá jako male kotě a vždy se chytne jakéhokoliv stébla zábavy. Sní ve velkém a nebojí se že by se to nemohlo splnit protože je cílevědomá. A hlavně je krásná jako měsíční paprsky tancující na jezerní hladině při úplňku, lemovaném náhodným obláčkem chladne ale klidné noci.

Dobře nás prokouknou i naše kamarádky (ačkoliv - ruku na srdce - ne vždy mají to srdce být k nám nemilosrdně upřímné ): 

Eliška, Eli, Foxi....známe ji pod mnoha jmény, ale je to jedna a ta samá slečna. Je to holka do nepohody, umí se smát a má radost ze života. Díky ohnivé kštici a úsměvu je vždy k nalezení a vždy v dobré společnosti. Je to člověk co vás podrží, co vás rozesměje a pohladí. Jako umělec je tak trochu v jiném světě a pohybuje se v něm s originalitou sobě vlastní. Umí se proměnit z jemné princezny na vášnivou a neohroženou bojovnici s lukem a šípy, ale také na záhadnou druidku spojenou s přírodou. Jejím nejoblíbenějším zvířetem je liška a (ne tak chlupatá není) je jim svou bystrostí, hbitostí a zkoumavým pohledem velice podobná.

A do čtvrtice ještě názor kamaráda (protože rytířů na býlích koních není nikdy dost, ne? ):

Eliška je vysoká asi 165cm, štíhlé postavy. Rozhodně čím vás zaujme, jsou její rudé vlasy, krásné oči, kterýma dokáže házet uhrančivé pohledy a zářivý úsměv, kterým dokáže okouzlit mnoho lidí. Barvu očí nemohu přesně určit, protože se mi zdá, že se jí sem tam změní, ale pokud bych měl říct, která barva převládá, byla by to zelená. Na nose a okolo něj má trochu viditelné malé pihy, lícní kosti má trochu vystouplé, takže její obličej působí velmi příjemně a krásně. Celkově je Eliška opravdu moc hezká dívka, plná elegance a svého osobního stylu, pro kterou zahořelo srdce nejednoho šermíře. Jak se však zdá, ona si už našla svého rytíře na bílém koni a spolu tvoří, řekl bych, vyjímečný pár.

Její styl oblékání je velmi osobitý, má ráda originální a elegantní věci, které jsou velmi vkusné ale nepotkáte mnoho lidí, kteří by se oblékli podobně jako Eliška. Má velkou zálibu v různých historických oděvech či fantasy kostýmech. Mnoho z těchto kostýmů, které vlastní, si vyráběla a navrhovala sama a jsou vizitkou její preciznosti a pečlivosti. Velkou oblibu má též v korzetech. Osobně si myslím, že nejlépe a nejpohodlněji se cítí právě v nějakém kostýmu.

K jejím koníčkům, jak vyplývá z výše uvedených řádků, patří jistě historie, šerm, lukostřelba, vytváření historických či fantasy kostýmů a jejich doplňků a výtvarné činnosti. Má velmi ráda lišky, ať již jako zvířata či jako obrázky. Všichni jí také říkají Foxík – liška. Je jisté, že má pro toto zvíře velkou slabost a do jisté míry se v této divoké šelmě sama ona vidí.

Pokud jste dostali chuť vytvořit šperk, který se pro Elišku podle vás ideálně hodí, zde jsou nyní

Pravidla soutěže:

  •  Vytvořte šperk, který by se podle vás nejlépe hodil k Elišce. 
  • Druh šperku, materiál i technika jsou libovolné.
  •  Šperk vložte do svého obchodu na Fleru a odkaz pošlete do 31.3. do Zpráv profilu ŠPERK PRO. 
  • Šperk nesmí být do shopu vložen před datem vyhlášení tohoto kola.
  • Šperk se smí účastnit jiné soutěže, ale nesmí být do ní přihlášen dříve než do ŠPERK PRO.
  • Účelem soutěže je zkusit vyrobit šperk pro Elišku na základě informací, které jste dostali, proto šperk nesmí být prokazatelně vyroben z jiného důvodu, čili mělo by jít o nový nápad a ne o použítí nápadu nebo rovnou celého výrobku, který vznikl už dříve.
  • Souprava se počítá jako jeden výrobek - pokud je v shopu nabízena jako jedna položka zboží.
  • Šperk musí být určen k prodeji - rezervujte ho do 5.4. na uživatele ŠPERK PRO (Eliška sice není povina žádný výrobek koupit, ale pokud se jí nějaký šperk, který vznikl jí "na míru", zalíbí, měla by mít možnost si ho zakoupit.).
  • Přihlášené šperky budou prezentovány v Blogu formou Fler ankety. 
  • Vyhodnocení bude dvojí - jednak vítěze vyhodnotí sama Eliška, jednak budou vyhodnoceni na základě veřejné ankety.
  • Fotografie z tohoto článku nejsou k volnému užití, nepoužívejte je tedy bez Eliščina vědomí a svolení (např. v koláži se šperkem). Pokud budete chtít nějakou fotografii použít, je to možné pouze s Eliščiným svolením, který ŠPERK PRO může zprostředkovat, nebo o něj můžete požádat Elišku v diskuzi pod článkem. Počítejte prosím s tím, že ŠPERK PRO ani Eliška mohou reagovat se zpožděním.
  • Výhrou v akci je "pouze" vlastní uspokojení z dobře odvedené práce a vědomí, že jste Elišku vystihli nejlépe - což není málo.

Nyní víte vše potřebné - tak šup šup ke svým šperkařským stolkům!

     POKUD CHCETE MÍT PŘEHLED O TÉTO SOUTĚŽI, SLEDUJTE PROFIL "ŠPERK PRO" NEBO SI NA NĚM NASTAVTE HLÍDÁNÍ NOVINEK - upozornění na nové blogy, vyhlášení nových kol a vyhodnocení vám budou chodit do Událostí (pozor - ne do Zpráv, ale do Událostí!).

Předchozí kola:

https://www.fler.cz/magazin/sperk-pro-bilancuje-1522 

https://www.fler.cz/blog/sperk-pro-modre-saty-s-flitry-33138