Nový formát šperkařské soutěže se na Fleru už zabydlel a našel si svoje příznivce - a dokonce můžeme prozradit, že díky němu už došlo i na několik prodejů, což je malá odměna pro naše soutěžící. 

V novém kole se nám představí jemná tmavovláska Petra:

Co nám o sobě Petra prozradila?

  • Barva očí: zelenohnědá
  • Barva oblečení: zelená, červená a černá a pak jemné barvy jako starorůžová, nude, krémová. Nikdy nenosím žlutou.
  • Typické oblečení: Elegantní oblečení - sukně s vysokým pasem, šaty, svetrové šaty...málokdy mě uvidíte v kalhotech, nikdy v džínech.
  • Mám raději náhrdelník do dekoltu, nejčastěji nosím výstřih lodičkový nebo hlubší véčkový.
  • Nejčastěji nosím náhrdelník a náušnice, prsteny mám "stálé" a podle typu akce si beru občas nějaký výraznější, náramky nosím nejméně, ale pouze z toho důvodu, že momentálně nemám žádný, který by se mi příliš líbil.
  • Uši mám propíchnuté, preferuji puzety.
  • Velikost prstenu: 49 - 52 (záleží na prstu)
  • Nejraději mám český granát. Také mám velmi ráda labradority, růženíny, bílé zlato, perleť, dřevo, ale spíš záleží na šperku, dokážu se zamilovat i do šperku z materiálů, které běžně nenosím.
  • Líbí se mi i šperky, které nezapadají do toho, co nosím běžně, takže zvláštní požadavky nemám. Může se mi stejně líbit například cínovaný šperk i šperk z polymerové hmoty.

A co o Petře říkají lidé, kteří ji dobře znají?

Takto Petru vidí její kamarádky:

1. Krásná, inteligentní výrazná osobnost, upovídaná, se sympatickým vyjadřováním a příjemným projevem, s ohnivými vlasy, která si nenechá nic líbit a nebojí se projevit svůj názor.

2. Peťa je nejvíce cílevědomý člověk, kterého jsem kdy potkala. Když se pro něco rozhodne, tak si za tím jde. 
Ať už se jedná o práci, učení cizich jazyků, a tak dále.

3."Co mě u tebe nejvíc napadá je to:"jednou ti někdo rozbije hubu". Seš moc odvážná a nebudeš nikdy mlčet když vidíš nespravedlnost, vždycky se ozveš a budeš šťourat i do nepříjemných věcí. Jak by řekli Američani: "The most damn determind woman in a beautiful way."

A takto ji vidí její tchán:

"O Petře můžu říct, že je to dobrý člověk, co se obětuje pro ostatní, je kreativní a zodpovědná, dobrá máma i manželka. Pro naši rodinu je to dar."

Pokud jste dostali chuť vytvořit šperk, který se pro Petru podle vás ideálně hodí, zde jsou nyní

Pravidla soutěže:

  •  Vytvořte šperk, který by se podle vás nejlépe hodil k Petře. 
  • Druh šperku, materiál i technika jsou libovolné.
  •  Šperk vložte do svého obchodu na Fleru a odkaz pošlete do 7.6. do Zpráv profilu ŠPERK PRO. 
  • Šperk nesmí být do shopu vložen před datem vyhlášení tohoto kola.
  • Šperk se smí účastnit jiné soutěže, ale nesmí být do ní přihlášen dříve než do ŠPERK PRO.
  • Účelem soutěže je zkusit vyrobit šperk pro Petru na základě informací, které jste dostali, proto šperk nesmí být prokazatelně vyroben z jiného důvodu, čili mělo by jít o nový nápad a ne o použítí nápadu nebo rovnou celého výrobku, který vznikl už dříve.
  • Souprava se počítá jako jeden výrobek - pokud je v shopu nabízena jako jedna položka zboží.
  • Šperk musí být určen k prodeji - rezervujte ho do 14.6. na uživatele ŠPERK PRO (Petra sice není povina žádný výrobek koupit, ale pokud se jí nějaký šperk, který vznikl jí "na míru", zalíbí, měla by mít možnost si ho zakoupit.).
  • Přihlášené šperky budou prezentovány v Blogu formou Fler ankety. 
  • Vyhodnocení bude dvojí - jednak vítěze vyhodnotí sama Petra, jednak budou vyhodnoceni na základě veřejné ankety.
  • Fotografie z tohoto článku nejsou k volnému užití, nepoužívejte je tedy bez Petřina vědomí a svolení (např. v koláži se šperkem). Pokud budete chtít nějakou fotografii použít, je to možné pouze s Petřiným svolením, který ŠPERK PRO může zprostředkovat, nebo o něj můžete požádat Petru v diskuzi pod článkem. Počítejte prosím s tím, že ŠPERK PRO i Petra mohou reagovat se zpožděním.
  • Výhrou v akci je "pouze" vlastní uspokojení z dobře odvedené práce a vědomí, že jste Petru vystihli nejlépe - což není málo.

Nyní víte vše potřebné - tak šup šup ke svým šperkařským stolkům!

     POKUD CHCETE MÍT PŘEHLED O TÉTO SOUTĚŽI, SLEDUJTE PROFIL "ŠPERK PRO" NEBO SI NA NĚM NASTAVTE HLÍDÁNÍ NOVINEK - upozornění na nové blogy, vyhlášení nových kol a vyhodnocení vám budou chodit do Událostí (pozor - ne do Zpráv, ale do Událostí!).

Předchozí kola:

https://www.fler.cz/blog/sperk-pro