Soutěž ŠPERK PRO už na Fleru zdomácněla a vznikla díky ní řada pozoruhodných šperků. Ale protože v nejlepším je dobré přestat, toto kolo bude finálové, čili poslední. A bylo by prima, kdyby tedy i nejlepší a na závěr všichni ukázali, co umí nejlepšího.

Půvabnou modelkou, pro kterou máte ve finále soutěže možnost vytvořit šperk "na míru", je Barbora, která jako kadeřnice a vizážistka (a autorka fantastických proměn) má k ženské kráse blízko nejen díky vlastnímu půvabu, ale i prostřednictvím své profese.

Co nám o sobě Barbora prozradila?

"Mojí prací a velkým koníčkem je "krása ženy". Krása, která není jen navrch, ale i uvnitř. Krása, která je probuzena v ženě jejím dobrým pocitem ze sebe sama. Pomáhám najít ženám jejich nové já a stejně jako dokáže ženu ozdobit a pozdvihnout šperk, dokáže je ozdobit i líčení a účes, který vytvářím. Díky mé práci, se ženy vrací zpět do života a mají chuť se zdobit šperky :-)"

  • Barva očí: Modro zelená
  • Barva oblečení: Záleží na momentálním rozpoložení a náladě...mám ráda tmavě modrou, šedou, růžovou, fialkovou, bleděmodrou...červenou, černou bílou...Nenosím oranžovou, žlutou, hnědou a okrovou.
  • Typické oblečení: Mám ráda volnočasovou, pohodlnou módu..nedbalou eleganci. Nejčastěji nosím kalhoty, džíny, trika, košile, sáčka...
  • Šperky mám ráda do dekoltu, do výstřihu košile či trika. Mám ráda jemný, nevyzývavý, netuctový šperk, který spíše podtrhne mou osobnost než aby ji přebil...Neprvoplánový...
  • Délka náhrdelníku je úměrná typu šperku. Mám ráda šperk splývající do výstřihu stejně jako kratší ke klíčním kostem. Preferuji "pohyblivý" šperk, tedy řetízek spíše než obruč či pevný, daný tvar.
  • Uši mám propíchlé. Pravé ucho jedna dirka, levé 3+1 v horní části ucha...i tady preferuji spíše jemné a nenápadné šperky
  • Velikost prstýnku mám tuším 48 mm..mám štíhlé, drobné prsty
  • Můj oblíbený minerál není asi žádný. Záleží na provedení šperku. Líbí se mi Křišťál, Ametyst, Růženín...

A co o Barboře říkají kamarádky?

Lenka:

"Bára je velmi milý člověk, společenská, pozitivně naladěná, ochotná, připravená pomoci. Je to citlivá a empatická bytost s úsměvem na tváři. Působí křehce, má však vnitřní sílu. Zabývá se ezoterikou a v tomto směru je neobyčejně vnímavá. Určitě musí mít šestý smysl Užívá si života, ráda jezdí do přírody, kde se cítí velmi dobře. Profesí je kadeřnice a vizážistka a pro tuto práci je opravdu jako stvořená. Její proměny dokážou zázraky, v každé ženě, která se jí svěřila do péče, dokázala podtrhnout její pravou ženskou krásnou podstatu."

Monika:

"Napsat pár řádků o Báře je těžké.... Abych ale shrnula její osobu, charakter, zkusím to pár slovy. Bára je neskutečně laskavý a dobrý člověk. Na prvním místě bych vyzdvihla jaká je máma. Milující, strachující se, obětavá, spravedlivá, pro sve děti by se doslova rozkrájela. To samé je pro svého přítele. Miluje celým srdcem, snaží se být oporou, vytváří domácí hnízdečko a atmosféru, dbá o zdravou stravu, čemuž se někdy smějeme, ale Bára to myslí tak krásně, snaží se prostě abychom byli zdraví. Jako kamarádka je doslova nepostradatelná. Vždy mě vyslechne, poradí, podpoří. V Báře mám opravdového přítele, kterých bohužel moc není..."

Pokud jste dostali chuť vytvořit šperk, který se pro Báru podle vás ideálně hodí, zde jsou nyní

Pravidla soutěže:

  •  Vytvořte šperk, který by se podle vás nejlépe hodil k Barboře. 
  • Druh šperku, materiál i technika jsou libovolné.
  •  Šperk vložte do svého obchodu na Fleru a odkaz pošlete do 5.7. do Zpráv profilu ŠPERK PRO. 
  • Šperk nesmí být do shopu vložen před datem vyhlášení tohoto kola.
  • Šperk se smí účastnit jiné soutěže, ale nesmí být do ní přihlášen dříve než do ŠPERK PRO.
  • Účelem soutěže je zkusit vyrobit šperk pro Báru na základě informací, které jste dostali, proto šperk nesmí být prokazatelně vyroben z jiného důvodu, čili mělo by jít o nový nápad a ne o použití nápadu nebo rovnou celého výrobku, který vznikl už dříve.
  • Souprava se počítá jako jeden výrobek - pokud je v shopu nabízena jako jedna položka zboží.
  • Šperk musí být určen k prodeji - rezervujte ho do 12.7. na uživatele ŠPERK PRO (Barbora sice není povina žádný výrobek koupit, ale pokud se jí nějaký šperk, který vznikl jí "na míru", zalíbí, měla by mít možnost si ho zakoupit.).
  • Přihlášené šperky budou prezentovány v Blogu formou Fler ankety. 
  • Vyhodnocení bude dvojí - jednak vítěze vyhodnotí sama Barbora, jednak budou vyhodnoceni na základě veřejné ankety.
  • Fotografie z tohoto článku nejsou k volnému užití, nepoužívejte je tedy bez Bářina vědomí a svolení (např. v koláži se šperkem). Pokud budete chtít nějakou fotografii použít, je to možné pouze s Bářiným svolením, který ŠPERK PRO může zprostředkovat, nebo o něj můžete požádat Báru v diskuzi pod článkem. Počítejte prosím s tím, že ŠPERK PRO i Bára mohou reagovat se zpožděním.
  • Výhrou v akci je "pouze" vlastní uspokojení z dobře odvedené práce a vědomí, že jste Barboru vystihli nejlépe - což není málo.

Nyní víte vše potřebné - tak šup šup ke svým šperkařským stolkům!

Času tentokrát není nazbyt!

Předchozí kola:

https://www.fler.cz/blog/sperk-pro