V dubnu se moje zdravá 4,5 letá dcera Emička stala ze dne na den alergikem. Ve školce začala pokašlávat, večer už kašlala opravdu hodně a v noci ztěžka dýchala. Závěr od doktora zněl: silná pylová alergie. Letos je divné jaro, vše kvete najednou a už tři týdny nepršelo.

Takže domů jsme jeli s léky na alergii, inhalátorem a dětským nástavcem inhalátoru na jeho aplikaci.

Dospělí používají jen samotný inhalátor, ale pro děti s alergií nebo astmatem, je aplikace nepohodlná. Zastudí – zaštípe na jazýčku (vyzkoušela jsem na sobě) a není jisté kolik toho dokážou vdechnout.
V nástavci se látka z inhalátoru rozptýlí a díky masce, která zakrývá nos i ústa, je jistota, že dítě vdechne vše, co má.

Naštěstí, kromě prvních 14 dní, potřebujeme inhalátor opravdu jen výjimečně.
Když ale jela Emička se školkou na celodenní výlet, nastala otázka kam s ním?
Aby byl přístroj uložen přehledně, bezpečně a také hezky.

Ušila jsem první taštičku, pak se ozvala maminka ze školky, potom její kamarádka….

A tak Vám dnes mohu představit taštičky se spoustou vychytávek z kolekce „Vyplouváme…“.

Uvnitř je velká kapsa (nemá dno) spíš takové přehrazení na hlavní část nástavce. Další kapsa na samotný inhalátor, maska se dává na dno „jen tak“.

Na druhé straně je plochá kapsa na „SOS" léky a také na kartičku.

Kartička je předtištěná, připravená na vyplnění důležitých údajů: návodu, jak vypadají symptomy, po kterých musí následovat aplikace, kolikrát, jak často….

Taštička je vyztužená, drží tvar a inhalátor i nástavec je uložen bezpečně v měkkém obalu.

Taštičce jsem přidala poutka a oděvní šňůru, takže ji můžete nosit i jako kabelku, tašku s uchem, nebo šňůru jednoduše odstřihnete.

Taštičky jsou navržené a vymyšlené na výlety, tábory, k babičce…. ale velkou službu a parádu udělají i doma.

Taštičky najdete zde.

Přeji Vám pohodové léto a ať ta naše zlatíčka potřebují inhalátor jen zřídkakdy…