Tak som dnes mala voľno... a ako to tak býva nevydržala som nič nerobiť. :)

Hneď ráno mi došlo, že som pri tom všetkom zabudla na veniec. Chcela som vyraziť so psami na nejakú čečinu, vetvičky, šípky a šišky. No keď som sa pozrela von a videla, že je vonku všetko biele, teplomer ukazuje -2°C a vtáčia búdka sa divoko kýve vo vetre, tak nejak som si to rozmyslela. 

Hlavne som si uvedomila, že je les, príroda na dosah a nemusím si ju nosiť domov a že pokiaľ chcem adventný veniec, nemusím bežať von a ošklbať najbližší strom a krík. 

A tak som pohľadala zbytky rôznych papierov a pustila som sa do toho. Nakoniec som použila jeden výkres formátu A3 a jeden A4. 

Vzala som si výkres formátu A3 (z druhej strany bol už trochu počmáraný:) a narysovala som si pár čiar, vždy od seba vzdialené 6cm. (neskôr som zistila, že keďže chcem pidi veniec stačí polovička, takže 3cm) Celý výkres som vymaľovala zelenou vodovkou. Potom som vystrihla pruhy papiera, a ešte som ich dala napol- takže mi vznikli pruhy 14,8cm na 3cm. Na každom pruhu som naznačila stred, od ktorého som na každú stranu namerala a označila 4,5cm, v tomto mieste som pruh prehla a 1cm od konca som ich k sebe zlepila.

Takto som spravila 8 kopčekov ktoré som vyskladala do kruhu. Aby sa mi kopčeky nehýbali prilepila som ich rovnou stranou na výkres A4. (Ešte predtým ako to tam prilepíte, vyskladajte si kruh a nakreslite a ozdobte podklad a vystrihnite ho. Ja som nato nemyslela a potom sa mi to nestrihalo ľahko)

Na zbytok pomaľovaného výkresu som nakreslila vetvičky a vystrihla ich.

 Postupne som ich lepila na z kopčekov vytvorený kruh. Dozdobila som venček, guličkami z kúska červeného papiera a z kancelárskeho papiera som vyrobila pár hviezdičiek. Potom už stačilo dorobiť sviečku a je to. 

Čo myslíte?