Mám svázané nohy! Napadlo mě a přišlo mi to nějaké divné. Pak jsem si uvědomila, že se říká "svázané ruce" a že vlastně netuším, proč se to tak říká, že ruce nijak svázat nejde, zato nohy... no ty už vůbec ne. Anebo že by to nějak šlo? Představila jsem si dlouhé ponožky dodaleka vytahané, z chodidel polostažené a svázané k sobě. Takhle mají vypadat správně svázané nohy. A skutečně s takovými se nikam chodit nedá. To by to rčení dávalo smysl. To je vážně s prominutím o hubu, takto někam chodit.

A když jsem s touto myšlenkou svázaných nohou byla dostatečně spokojená, zapl se mi mozek a uvědomila jsem si, že vlastně ruce i nohy lze svázat naprosto jednoduše. Nemusí se přece vázat sami se sebou, lámat jim klouby a uzlovat je, prostě se svážou k sobě "něčím", třeba provazem.

A co mi to tak zauzlovalo ponožky? To, jak píše puntík své blogy. A co teď s pointou? Asi by to měla dělat úplně nebo aspoň trošku jinak. A zdálo se mi nanejvýš příhodné, že by každý blog pointy měl nějakou opravdu vydařenou pointu. Pointa je takové vtipné rozuzlení, závěrečné, tudíž dopředu se neprozrazuje.

Já to tentokrát řeknu bez obalu rovnou a v úvodu: tento blog nebude mít žádnou pointu. Tohle prostě budou čistě "novinky ve zboží" a "reklama". Protože s takto zauzlovaným mozkem by pointa asi na pointu čekala hodně dlouho.

To radši půjdu vyskládat polštářky. Hezky jeden na druhý. Do sloupečku. Vankůškový minimrakodrap.

Že to nejsou žádné "novinky"? Že s tím puntík strašil už v únoru? No ano, ale i ne - koukněte ještě jednou ;o)

Tohle jsou svatební bubliny! A nemůže za ně nikdo jiný, než jedná má zákaznice, která si zaláskovanou bublinu koupila a použila to jako svatební polštářek. Poslala mi pak i krásné fotky. Tak jsem si řekla, že když už bublina a když už svatební, tak by tam měl být taky adekvátní text. Co se tak obvykle na svatbě říká. Nebo by se mělo říct.

Za další záležitost může taky jedna má další zákaznice. Pointy první :o) Ale od puntíka už má víc věcí. Dokonce tolik, že by si zasloužila další "puntík", jenže tohle už nebyl další nákup u puntíka žejo... A tak jsem jí vymýšlela za takovou milou přízeň nějakou pozornost, která by byla více v duchu mého nového látkového krámku. A vzniklo něco jako toto:

A protože se mi to nějak zalíbilo, udělala jsem jich pak ještě víc a ještě jiné.

A když už pointa tady začíná, tak by měla rozjet taky nějakou podporu prodeje. Měla by to taky nějak zvýraznit. Že jako prvních pět objednávek odmění právě jednou z těchto záložek.  (Aktualizace - přijato pět objednávek, pět záložek, basta konéééc! :o) )

No a tím jsem už myslím jakoukoli možnou pointu tohoto blogu úplně rozmělnila. Takže v klidu můžu udělat tečku. Point.

Děkuju za pozornost!

Creative Commons License Děkuji, že respektujete autorská práva. Puntik (c) a pointa (c)