Ještě zítra se můžete zúčastnit Esoterického  festivalu na krásném zámku v Litomyšli

Nakladatelství Fontána Olomouc
a Faltysovo knihkupectví Litomyšl
si Vás dovolují pozvat na

ASTROVÍKEND
Harmonie těla a duše – cesta k dlouhověkosti
Zámek Litomyšl
7. a 8.listopadu 2009 od 10.00 do 18.00 h

Porady s léčiteli, astrology, numerology, psychoterapeuty, grafology a dalšími představiteli esoterických disciplín, kteří vám pomohou v řešení problémů osobního i zdravotního charakteru. Zdravotní diagnostika, bylinná terapie, odblokování, detoxikace, výklad karet, kineziologie, irisdiagnostika, auravideo, automatická kresba, měření energetického potenciálu, bezkontaktní diagnostika, SRT, Aura-Soma, Konstelace, One Brain, homeopatie, Su-jok, I-ting, homeopatie, automat. kresba, atd.

Nové poznatky z nejrůznějších oborů vám poradí, jak předcházet nemocem, realizovat a zařadit do svého života pozitivní energii, zdravý životní styl.

Nahlédnout do budoucnosti, odhalit příčiny problémů v minulosti, pomoci svému duševnímu i fyzickému zdraví, nalézt správný směr pro svou osobnost, poradit se o problémech svých blízkých a odnést si světýlka optimismu.
Doplňky zdravé výživy, mandaly, kameny, literatura a pomůcky. Diamantová voda.
Přednášky a koncertní program po oba dny od 10 h do 17 h.
Andělská hudba – Roland Santé. Léčivé tóny tibetských mís a meditace s mísami – Jaroslav Drábek. Orientální tanec pro všechny generace. Léčivý zpěv – Karel Kekéši. Hudební meditace na světlo.

vícen zde

http://www.astrovikend.cz