Bylo nebylo ... jednoho dne se v upovídaném klubu Pretty Papers mezi hoplkami (holky + plky = hoplky) urodil nápad, vyzkoušet si hromadnou výměnu. Nejednalo se o akci kulový blesk, kde bychom složitě řešily výměnu nemovitostí nebo výměnu manželek (v tomto případě manželů), ale dohodly jsme se na výměně vlastnoručně vyrobených kartiček. Pro většinu z nás zúčastněných to bylo poprvé, kdy jsme něco podobného tvořily. Říká se tomu výzva!

Něco málo teorie, abyste byli v obraze co je to ATC ... pokud si zadáte takto složená písmenka do vyhledávače, objeví se ATC Olšovec Jedovnice - camping po celý rok, popřípadě ATC Autocamping Rozkoš. Kdo nevěří, ať si to běží vyhledat :-)

Vypůjčila jsem si definici ATC z klubu, který vznikl na základě úspěchu první výměny, takže .... ATC znamená Artist Trading Cards - jsou to malé kartičky (6,4 x 8,9 cm - velikost hracích karet) ze čtvrtek větší gramáže - 270 g/m2, které se nazdobí a odekorují různými scrapbookovými technikami, drobnostmi, nápisem apod. Používají se pak jako ozdoba na scrapbookové stránky nebo se vyměňují a sbírají (podobně jako karty s hokejisty, fotbalisty, zvířátky ...) 

Kdo by si myslel, že se zúčastnilo málo výměnychtivých je na velkém omylu, protože když už jsme se dostaly na číslo 31, musely jsme říci dost! Pokud by se chtěly zúčastnit všechny členky klubu, dělaly bychom své kartičky do Vánoc a kdo by pak zvládal vánoční úklid a pekl cukroví, když by matky od rodin tvořily a tvořily.

Trochu matematiky ... bylo nás 31 ... každá udělala 30 kartiček, které poslala Azurce (hlavní vrchní shromažďovatelka a třídička) a jednu kartičku jsme si měly nechat doma (to byl plán, ale ve výsledku si skoro nikdo svou kartičku neudělal). Celkem se tedy jedná o 900 kusů kartiček!!! To jsme Azurce malinko záviděly, protože byla pvní, která všechno viděla, ale zase měla spoustu práce s roztříděním kartiček na 30 hromádek, kde každá ATC byla jiná. Tyto roztříděné kartičky nám poslala zpátky, aby mohlo propuknout to pravé veselí, nadšení, radování, kochání, prohlížení, hádání, kterou kdo vytvořil a nakonec došlo k zařazení kartiček do alb. Tímto všechny hoplky děkují Azurce za její úsilí, kterým udělala nám všem velkou radost {#emotions_dlg.rose2} Také samozřejmě děkujeme každá každé za tu radost po rozbalení obálky od Azurky!

Zde si můžete prohlédnout kartičky na vlastní oči. Naše dílo veledílo je zde v celé své kráse!

Práce šla od ruky, protože jak můžete vidět u Astaly, vše bylo připraveno

Každá z nás si nafotila svoje kartičky před posláním a tady je postupně najdete podle abecedy ...

Ael

Agata40

Alkara

Bourek39

Danas

Datang26

Didi

 Family mania

HančeGo

Helge

Kloksijde

Li Li bijoux

Mapo

Voborníková Miloslava

mxmaruska

Myšlenka

No8

U Pampelišky

Šagy

Tapeva

v.Hela

Vonver

Doufám, že se vám líbilo naše kartičkování, těšíme se na shledanou, protože po úspěchu těchto kartiček jsme se již zapojily do dalšího kola, tentokrát vánočního.