Hľadáme šikovné ručičky s veľkým srdiečkom pre naše OZ Bullterrier Rescue Slovakia

Keďže sme nezisková organizácia a sme odkázané na pomoc dobrých ľudí ani teraz to nie je inak. Hľadáme dobrých ľudí s veľkým srdiečkom, ktorí by boli ochotní darovať ich šikovné výrobky do rôznych aukcií nášho OZ, z ktorých výťažok je použitý na veterinárne ošetrenie psíkov, na krmivo, hygienické potreby a všetko, čo naše psíky potrebujú.

Niečo málo o nás. 

Bullterrier Rescue Slovakia je nezisková organizácia. Presne 12.6. 2015 sme začali pôsobiť oficiálne. Ako tento nápad vôbec vznikol a kto sme? Sme len obyčajné ženy, ktoré majú svoj život, svoje psy a svoje rodiny. Milujeme bullteriérov pre ich výzor a ich povahu. Často sa v našom okolí vyskytovali „bulíky“ bez domova, opustení a nechcení... A tak sme sa rozhodli založiť občianske združenie Bullterrier Rescue Slovakia, aby sme takýmto psíkom vedeli aspoň ako tak pomôcť k lepšiemu životu. Bullteriérom sa venuje každá z nás už skoro 20 rokov.

Samozrejme, nedokázali by sme fungovať bez Vás, ľudí, čo nás podporujú a pomáhajú nám.. Podporujete nás kúpou rôznych produktov z chovateľských potrieb pre naše psíky, darcovstvom 2% z daní pre našu organizáciu, pomáhate venčiť našich zverencov a samozrejme, veľká vďaka patrí tým, ktorí sa rozhodli pre adopciu psíka od nás.

Síce ešte na Slovensku nepôsobíme dlho, no dovolíme si povedať, že náš cieľ, pomáhať psíkom bez domova sa nám celkom darí. Sme jedni z mála, možno oficiálne jediní na Slovensku, ktorí sa venujeme práve „bull“ plemenám. Za 4 roky našej pôsobnosti sme našli domov vyše 400 psom, prevažne typu „bull“ (134 bullteriérov, 174 stafordov a 99 psíkov rôznych iných plemien). Žiaľ nie vždy sa nám podarí napraviť to, čo už iní ľudia pokazili. Nie vždy to je ľahké a často krát nás srdce bolí, aké hrôzy sme už videli, čo všetko dokázala ľudská ruka spáchať nie len na „bulíkoch.“ Niekedy sa nám vracajú naspäť aj adopťáci od ľudí, ktorí sa už rozhodli dať im domov a my opäť hľadáme psíkovi, ktorý si myslel, že už má rodinu, nový domov. Vždy sa snažíme nájsť pre daného psa vhodnú rodinu, kde vieme, že psa zvládnu a budú vedieť s ním pracovať. Prevýchova fakt “pokazeného bull“ psa ( nemyslíme tým, že pes nevie chodiť na vôdzke alebo nevie malú násobilku ) trvá dlhé mesiace až roky, v najhorších prípadoch však k náprave nedôjde nikdy. Ak majiteľ naučí psa dodržiavať pravidlá a sám ich tiež dodržiava, ich spoločný život bude fungovať. Mnohokrát si s budúcimi majiteľmi píšeme XY správ, snažíme sa s nimi, čo najviac pred samotnou adopciou komunikovať, nielen písomne, ale aj telefonicky, či osobne. Prax nám ukázala, že ani samotná komunikácia s ľuďmi nie je často krát jednoduchá.  

Pri adopcii dbáme na to, aby každý pes išiel od nás kastrovaný. Samozrejme, ak na to vekovo psík nie je zrelý, je to nevyhnutná podmienka adopcie. Keď sa potom kastrácia vo vhodnom veku vykoná, adoptér nám ju preukáže potvrdením od veterinára. Stretávame sa žiaľ s odporom u niektorých ľudí, ktorých je našťastie menšina, no nechcených, opustených a týraných psov je na Slovensku tak veľa, že z tejto našej podmienky nemienime ustúpiť. Samozrejmosťou je čipovanie a každý pes od nás odchádza s registrovaným čipom na naše OZ. Očkovanie, odčervenie a odblšenie – to už asi ani spomínať netreba. Pre každého adoptéra zabezpečujeme poradenstvo – či už cez náš profil alebo telefonicky. Vždy tu pre nich sme – lebo vieme, že niekedy sú začiatky ťažšie, niekedy sa vyskytne problém časom – a niekedy sa človek chce len podeliť o radosť z úspechu. A nás tie úspechy, fotky z domovov veľmi tešia – to sú tie momenty, keď napriek ťažobe z problémov, ktoré nám práca v BRS prináša, vieme, že to má zmysel.

Milujeme svoju „druhú“ prácu, ktorej sa snažíme dať maximum voľného času, ktorý popri riadnom zamestnaní a našich rodinách ešte máme. Berieme to ako poslanie, niečo, čím môžeme urobiť svet lepším a krajším, minimálne psíkom, ktorí sú u nás, a potom aj ľuďom, ktorí si od nás psíka adoptujú. Verte či nie, tieto psíky sú neskutočne vďačné a svojho nového majiteľa milujú tak, ako nikoho iného. A my sme šťastné za každého zachráneného psíka. S BRS sa zúčastňujeme aj na klubových výstavách na Slovensku a v Čechách. Spolupracujeme s viacerými útulkami – Útulok Zlaté Moravce, Topoľčiansky útulok, UVP Košice, Zvieratkovo, Pes v núdzi, KS Zvolen a mnohými ďalšími. 

A ako nám môžete pomôcť vy? Jednoducho. Vieme, že všetci na tejto stránke sú veľmi šikovní a talentovaní ľudia. Týmto spôsobom by sme Vás chceli poprosiť o pomoc a solidaritu. Vďaka Vašim výrobkom, ktoré by boli použité do spomínanej aukcie, by sme vedeli pokryť veľa výdavkov, ktoré denno denne máme. Aukcie zvykneme robiť napríklad na Valentína, na Vianoce, pri rôznych príležitostiach. Ale samozrejme bez vecí, ktoré by sme v aukciách ponúkli to žiaľ nejde. Týmto Vás, preto prosíme, ak by ste mali záujem nám pomôcť, boli by ste ochotní sem tam vyrobiť aj nejakú vec pre nás či už ste len milovníkmi zvierat alebo ešte lepšie "Psičkári". Boli by sme Vám veľmi vďační.

Náš FB : https://www.facebook.com/bullterrierrescueslovakia/