ASTROMÓDA je poměrně nová a neznámá disciplína.

Poučí nás o tom, jak nám náš vlastní horoskop může napomoci při oblékání.
Abychom zaujali, byli krásní a nepřehlédnutelní a hlavně, abychom se cítili ve své kůži.

Základní pravidla ASTROMÓDY nalezneteZDE. Postupně si projedeme všechna znamení na celém těle.
Dnes se zaměříme na znamení BLÍŽENCE, kterému je přiřazena oblast PAŽÍ A RAMEN.

Energii blížencům dodá nejlépe BARVA   fialová, béžová, zelená, žlutá.
oblíbené kameny : žlutý karneol, tygří oko, jantar, modrobílý chalcedon, křišťál, tyrkys, magnezit.

V klubu Dílnička na sny jsme pro Vás připravili výběr toho nejlepšího, co dokážeme BLÍŽENCŮM nabídnout.
Navíc si tyto poklady můžete u nás zakoupit se zajímavou slevou.
Proto neváhejte a vstupte, budeme si Vás hýčkat, novinky od vybraných prodejců budete mít z první ruky - opět se slevami. Můžete si s námi zasoutěžit o krásné ceny z tomboly.

Kdo dojde až dolů, najde tam podrobnou charakteristiku BLÍŽENCŮ.

-------------------------------------------------------------------------
ABY SE BLÍŽENCI CÍTILI DOBŘE

----------------------------------------------------------------
PRO TVOŘENÍ BLÍŽENCŮ

 Co  vás čeká v roce 2011

Můžete očekávat, že tento rok prověří vaše schopnosti tolerance a přizpůsobivosti, kterými jste sice nadáni, ale mohou nastat chvíle, kdy i vám bude docházet trpělivost. Zvláště zpočátku roku, kdy vaše vládnoucí planeta Merkur bude v opozici. Přidá se k ní Venuše, patronka lásky, takže se připravte na „těžký rozjezd.“ Snad jen chvíle strávené v přírodě (na horách) dokážou rozptýlit vaše chmury. Problémový Saturn je ve vašem přátelsky naladěném znamení Vah, takže vám nebude tolik „škodit”. Ve druhé polovině ledna dostanete příděl energie (Mars vstoupí do Vodnáře). Jupiter, přátelská a nápomocná planeta, je v první polovině roku v Beranu, což ovlivní vaše přátelské vztahy i společenský život. Můžete získat mnoho nových kontaktů, které se vám budou „hodit“ i pro vaši práci a kariéru. Mnozí dostanou chuť polepšit si materiálně. Počkejte si na červen a červenec, kdy pro zlepšení vašich finančních toků bude vhodnější doba. V červnu se také přesune Jupiter do Býka, což pro vás může sice znamenat zviditelnění různých restů, které však lehce zdoláte, a přátelé, kolegové a rodina přijmou vaše vysvětlení i omluvu.

Rada: S dovolenou a prázdninovým lenošením raději počkejte na srpen, nebo ještě lépe – na září. Přes léto můžete zažít nebývalý úspěch nebo se zviditelníte v zaměstnání. Pro mladší ročníky je tato doba vhodná ke studiu, různým formám kurzů i seminářů, letní výuce jazyků, zvyšování kvalifikace…

Blíženci a láska

V tomto roce můžete stát častěji na křižovatkách lásky. Vaše proměnlivá povaha potřebuje změnu, což některé z vás (většinou mladší ročníky) vrhá do stále nových vztahů a věčného hledání milostného ideálu. Dávejte přednost partnerům, se kterými se nenudíte a máte si stále co povídat, plánovat a řešit, protože nuda vaše vztahy spolehlivě zabíjí. Hvězdy vám radí být ve střehu už v lednu, protože Venuše, která představuje naše láskyplné vztahy a partnerství, bude v negativním postavení od 8. 1. ve znamení Střelce. Neshody a problémy může podnítit v lednu planeta Merkur, která bude v opozici. Raději neřešte vztahové záležitosti, protože nemusíte mít dobrý odhad ani štěstí. K určitému vylepšení dojde v březnu, kdy se Venuše „usadí“ v přátelském znamení Vodnáře, což může zapříčinit, že budete opět otevřenější a důvěřivější vůči lásce a milostnému jiskření. Doba, která je vyloženě vhodná pro seznamování, nastane v červnu, kdy bude k dispozici plejáda nápomocných planet (Venuše, Mars i Merkur) právě ve vašem znamení. Příznivé období bude trvat i v červenci, zvláště pak v prvním týdnu. Dalším kritickým obdobím pro vás může být listopad, kdy opět začnou působit opoziční vlivy důležitých osobních planet. Což v reálném životě může znamenat neporozumění s vašimi blízkými, partnerem a celkové ochlazení domácí atmosféry.

Blíženci a zdraví

Vaše znamení je velmi aktivní a neumí se „šetřit“. I relaxace a odpočinek pro vás znamená pohyb, akci a změnu, většinou neumíte odpočívat pasivně. Nemusíte se bát žádných zdravotních ataků, jen počátkem roku buďte opatrnější na nachlazení. Slabou stránkou vašeho znamení jsou sklony ke zdravotním problémům plicního systému, což častěji hrozí v období zimy, ale i v předjaří, kdy můžete „riskovat“ a vystavovat svoje tělo změnám počasí. Zdravotní problémy mohou také provázet bolesti rukou, paží a ramen, které jsou další „háklivější“ částí vašeho znamení. Opatrní buďte zvláště v lednu (opoziční vlivy planet ve Střelci), únoru a březnu. V měsíci dubnu podpořte svůj organismus dávkou přírodních vitaminů a dopřejte si dostatek pohybu ve volné přírodě. Další období pro vás bude příznivé, budete mít dostatek energie nejen na řešení pracovních i domácích úkolů, ale i na své aktivní koníčky. K dalšímu zlomovému období dochází na přelomu října a listopadu, kdy nejen pochmurné podzimní počasí, ale i tranzity planet mohou podnítit vaše zdravotní problémy, úbytek energie a oslabení imunitního systému. Braňte se zdravější stravou, vitaminovými doplňky, ovocnými drinky a dalšími přírodními prostředky.

Blíženci a kariéra (a peníze)

Vaše znamení je spokojené a dává přednost práci, která je proměnlivá, přináší změnu, časté cestování, přísun zajímavých informací, jako je například obchodní činnost, práce v mediální sféře. V tomto roce vám naplnění pracovních předsevzetí zpočátku nepůjde lehce, ale nápomocný vám bude Jupiter ve znamení Berana. Konec ledna může přinést nové možnosti, kontakty nebo vaše přání poohlédnout se po lukrativnější nebo zajímavější pracovní pozici. Jestliže se budete připravovat ke zkouškám či pohovorům, počkejte si raději na druhou polovinu února nebo také na období měsíce března. Vyloženě šťastné období můžete zažívat v období června a července, kdy vám práce půjde lehce a sama. I v oblasti financí se na vás může „usmát štěstí“ na přelomu roku, kdy se některým z vás může podařit husarský kousek v podobě lepší pracovní pozice, zvýšení platu nebo získání vysněného místa. To vám také může pomoci nejen k vyššímu sebevědomí, ale i k naplánování důležitých finančních kroků nebo závazků, ať už v podobě půjček či hypoték, které si nyní budete moci dovolit. V podzimním období dojde ke stabilizaci a ukotvení ve vašem zaměstnání. I když… Napětí očekávejte v listopadu a také v prosinci. Proto důležitá pracovní rozhodnutí určitě řešte v přelomovém období v červnu nebo červenci.

Šťastné dny: 3.–30. června, 1.–4. července, 9.–20. září, 1.–10. října

Šťastná čísla pro rok 2011: 11, 13, 27, 33, 48, 51

Nejúspěšnější den pro vás je středa, která je pod vlivem vaší vládnoucí planety Merkur, proto plánujte důležitou činnost nebo rozhodnutí na tento den, budete mít dostatek psychických i fyzických sil a dokážete svou vůli a energii směřovat jasným směrem.

Zlatá rada:

NAJÍT SPRÁVNOU CESTU MŮŽE JEN ČLOVĚK, KTERÝ VÍ, KAM JDE.

Klub Dílnička na sny je tu pro Vás.

Krásné dny plné radosti za celý tým Vám přeje Petra.