Rozhodla jsem se napsat o mojí nové závislosti. Je to jen pár dní co jsem dostala nápad na náušnice, které by se krásně houpaly na dlouhém nýtku a zárověň by byly ve všech možných barvách, aby si mohl vybrat úplně každý. Normálně jsem zastáncem kratších náušnic, ale zjistila jsem, že délka 4 cm je optimální dokonce i pro mě:-). Když je máte na uších, tak cítíte jak se pohybují a zárověň nejsou zas až tak dlouhé aby mi zavazely. Třeba teď je zima, nosí se šály, ale tyto náušnice absolutně nezavazí.

Tento typ náušnic jsem nazvala série "Bobulky", a tak moc se mi líbí, že je i sama nosím. Nosím je v tmavě fialové barvě. Proto jsem se rozhodla napsat tento krátký článek. Protože mě se tyto náušnice moc líbí a nejraději bych je udělala ve všech barvách a vzorech, ale zároveň by mě moc zajímalo jestli se Vám také líbí. Taková motivace tvořit dál.

Také bych ráda objasnila proč jsem se rozhodla pro platinu. Z mé osobní zkušenosti, totiž platina vydrží při správném zacházení déle, než světlé stříbro. Také i proto, že doplňkové pecky jsou jen barvě starostříbra. Afroháček je menší, zvláště proto, aby nebyly náušnice moc dlouhé, jen u zelených, tmavě červených a černých je chirurgická ocel a jsou dlouhé 5,5cm.Všechy afroháčky samozřejmě mohu vyměnit za chir.ocel.

V nabídce mám zatím tyto barvy :

Tak doufám ,že se aspoň někomu budou líbit a udělají radost. V obchodě jsem našla ještě spousty různých barev. Na výběr je Bílá, žlutá, světle modrá, tmavě modrá, modrý mramor, modrá s černými žilkami, žvýkačkově růžová, oranžovo-zelená, práskačky oranžovo žluté a nesmím zapoměnout na fialovou...Doma mám udělané ještě středně fialové, ale můj foťák stávkuje, tak přibudou snad později. 

Mějte se krásně Dragita