Chci se s vámi podělit o jeden příjemný zážitek z posledních dnů...

Ve dnech 25. a 26.7 se na hradě Kost již pátým rokem konal Čarodějnický kongres, který byl příležitostí pro všechny, kdo mají blízko k ezoterice a podobným oborům.

Protože se profesně zabývám astrologií a numerologií a jezdím několikrát za  rok na podobné akce – většinou s Adevileyes, která vykládá karty - byla jsem na Kosti již loni. Akce zde je naprosto nesrovnatelná s jakoukoliv akcí podobného typu, - jednak úžasným prostředím hradu, kde jsou stovky návštěvníků, jednak perfektně připraveným programem a jednak nadšenými kupujícími.

Na tyto akce si jako doplňkové zboží beru šperky, takže sloučím vždy profesi s tvořivostí

 V tomto sále jsme seděli „udíleli rady“ a prodávali šperky.

Z fleru zde byla Ruz, Adevileyes – nevím jestli jste se účastnili i někdo další, abyste mohli napsat své zkušenosti.

Adevileyes v kostýmu cikánky, její výklad karet a malované skleněné šperky

V celých prostorách hradu, který je opravdu rozlehlý,  jste mohli zakoupit spoustu výrobků, od korálkových výtvorů počínaje, přes malované mandaly, kamínky, polodrahokamy, ale také výrobky týkající se zdraví, zdravé výživy a v neposlední řadě i léčivé kosmetiky.

Dále jste samozřejmě  mohli využít služby o kterých jsem již psala, výklad karet, astrologie, numerologie, léčitelství, výklad z ruky a desítky dalších.Mezitím na nádvoří hradu probíhal program, z kterého jsme toho viděli jen málo – protože jsme stále měli co dělat – ale zvuk se nesl dobře. Občas jsme vykoukli z výšky okna, protože ta naše vedla přímo na nádvoří, třeba když měli své vystoupení orientální tanečnice, nebo když zde vystupovala sokolnice Věra Gillová  se svými dravci které odchovává v soukromé Záchranné stanici v Dubé a zároveň je cvičí Ze známých umělců tam měl navečer  koncert Richard Pachman., odpoledne zpívala Heidi Janků, byl zde i Jan Přeučil se svou ženou Evou Hruškovou a spousta dalších .

Počasí nám vcelku přálo, až na občasné  sobotní přeháňky, v neděli už bylo krásně, takže vše dopadlo podle našich představ i představ organizátorů.

Doufáme že akce příštího  roku bude stejně příjemná a úspěšná.