JAK POSTUPOVAT, pokud se chcete aktivně zapojit prodejem svých výrobků

* Přispět můžete prodejem jakýchkoliv vlastních výrobků - prosíme Vás o respektování autorských práv. Nezařazujte do prodeje pro Hvězdičku kopie výrobků jiných výrobců nebo výrobky vytvořené podle návodů z knih a časopisů či jinak porušující autorská práva.

* Výrobek označte v popisce pod výrobkem textem:

Výtěžek z prodeje výrobku je určen na CHARITATIVNÍ ÚČELY. Bližší informace najdete v profilu uživatele HVĚZDIČKA

* Odkaz v textu o hvězdičce by měl být kliknutelný - nakopírováním by se vám měl pak zobrazit správně. Pokud to nezvládnete sami, rádi vám pomůžeme prostřednictvím vzkazu.

* Oznamte nám prostřednictvím vzkazu nebo v klubu každý vložený výrobek pro Hvězdičku - budeme je ukládat do Flerboxu pro snazší orientaci pro nakupující.

* Finance získané prodejem výrobků poukažte prosím na transparentní účet v Reiffeisenbank 5078214001/5500. Pokud chcete, můžete samozřejmě odečíst své náklady - poštovné a provizi Fleru za zprostředkování prodeje.

* Pokud se rozhodnete vystavit do prodeje pro Hvězdičku několik výrobků, je vhodnější vyčkat, až se jich prodá víc, a získanou částku pak zaslat najednou. Vážíme si každé koruny, ale banky bohužel inkasují o od neziskových organizací částky za každou připsanou platbu (v našem případě 7 Kč za každou příchozí).

DĚKUJEME VÁM ZA PODPORU

Základní informace najdete v profilu uživatele Hvězdička, informativní texty v blogu (zatím stručné, na dokumentech se pracuje).

HVĚZDIČKA DĚTEM - klub

FLERBOX výrobků v prodeji pro Hvězdičku

HVĚZDIČKA DĚTEM - PLÁNY o.s.

Prodej pro Hvězdička dětem - POSTUP PRO PRODEJCE - blog 

HVĚZDIČKA DĚTEM - PŘEHLED O STAVU ÚČTU