A ešte k tomu prijímaniu.

Naučiť sa povedať ďakujem! Nechať si pomôcť, dovoliť tým skvelým mužom, aby mi pomohli, keď chcú a so širokým, radostným úsmevom poďakovať!

Ono totiž prijímať je v istom zmysle dávať. Podľa starých náuk je muž stvorený k tomu, aby dával - v podstate mužské činy sú jeho vlastná, pretavená, zdravo vyjadrená agresia. Žena zas túto agresiu, transformovanú v činy, hmotu, vie prijať, a za to “dá” mužovi ...prázdno, zbaví ho tej agresie. Muž je teda prázdny, pokojný a žena pokračuje v transformácii - stvorí nový život.

Učenie Berta Hellingera to vyjadruje ináč: “žena nasleduje muža, muž slúži žene.” alebo ešte: “muž dáva, žena sa oddáva.”

Biologicky je to pekne vysvetlené v knihe Červená kralovna, podľa ktorej žena hľadá silného, bohatého a zdatného, kdežto muž mladú, krásnu a zdravú ženu. Žena hľadá istotu, bezpečie, vtedy sa oddá, muž dáva, poskytuje, a tak môže vzniknúť nový život, energia sa teda nestráca, pokračuje v nikdy nekončiacom kole života…

Alebo ostrúhané na úplný základ: tvrdý mužský úd vydá svoju životnú silu, agresiu, semeno v mäkkej ženskej vagíne. Tam zmekne a žena skrze svoje telo pošle túto energiu ďalej.

Aké jednoduché a zároveň zložité.

Škoda, že toto poznanie ku mne prišlo tak neskoro, keď som pokazila, čo som mohla, ale vlastne asi prišlo v pravý čas.

Základnou esenciou ženstva je teda transformovať. V deň, kedy sa mi ženy naučíme zaobchádzať s mužmi, (nie, oni sa to nenaučia, na to niesú stavaní), teda naučíme sa tvorivo smerovať ich obrovskú energiu a to nielen v biologickom zmysle, ale vo všetkom, čo je, v ten deň bude svet bez násilia, konfliktov, deštrukcie.

Nie, to nieje kríza mužstva, muži žijú naďalej tak, ako majú, robia to, k čomu boli stvorení, oni sú motor, toto je kríza ženstva, kormidla. Muži len reagujú.

Nechajme sa obskakovať, dovoľme im pomáhať nám, zamestnajme ich konštruktívnym tvorením, a oni nebudú mať čas na blbosti.