♥♥♥

Vánoční fotografické dobrodružství s perníkovým "přístrojem" je již minulostí, momentálně dosluhuje při své poslední voňavé seanci, a pak už mu slibuji věčný odpočinek v celofánu na poličce. Otázka však byla jasná - pokud v perníkové pinholce fungovala dírka v čokoládě, co třeba vyrobit funkční fotoaparát celý z čokolády?

I když jsem se nakonec rozhodla pro hořkosladký kompromis v podání tmavé čokolády a sladkého marcipánu, myslím, že je to zase další vývojový krok k tomu, s čím je ještě vůbec možné fotit.

Pinholku mám rozpracovanou už od ledna, abych se trefila alespoň do jednoho ze dvou svátků zamilovaných, kvůli kterým jsem vlastně podřídila i celkový design. Bohužel, párkrát se mi rozpadla na kousky úplně nechtěně a několikrát jsem se přistihla, že pořádám spíš malou, soukromou fondue párty s rozehřátou hořkou čokoládou a plátky banánu napíchnutými na špejli než provozovala něco jako výrobu fotoaparátu - a to zcela záměrně....

Každopádně je jisté, že v únoru roku 2018 stihnu nafotit další valentýnskou várku srdíčkových fotek úplně s přehledem a v čas (...a možná i s jinou maskou).

Recept:

čokoláda: kakaové máslo + karob (je tmavší = lepší pro pinholí účely) nebo kakao
růžový marcipán: kupovaný, barvený řepou
tmavý marcipán: kupovaný, barvený karobem/kakaem
bílá čokoláda: kupovaná (tu se mi prostě nikdy nepodařilo vyrobit)

A místo full framu srdíčko!

...a samozřejmě již tradičně video z tvoření...

♥♥♥