Není to tak dávno, co jsem mluvila o chystaném překvapení.
Překvapení v rámci kolekce Hippi.
Jak se nosí náramky z kolekce jsem popisovala minule.

"Překvapení" má vysvětlivku "tak trochu jiný set".
Budou tři. Aktuálně je vložený jeden, zbylé dva očekávejte v dohledné době.

Proč tak trochu jiné sety?
Sety jsou myšleny jako dva náramky - například pro slečnu ('pro ni') a jejího chlapce ('pro něj'). Jsou k tomu i uzpůsobeny: jeden je objemnější, s více korálky a kontrastní bavlnkou, druhý pak jen s jedním korálkem a barevně korespondující bavlnkou.

Ale Nady má ráda variabilitu. Navíc, občas se mužům nelíbí ani to, co bychom čekaly, že se jim líbit bude. Samozřejmě může žena nosit oba náramky. Nicméně to by nebylo nic speciálního.

První náramek ('pro ni') má maximální délku 81 cm. Nejen proto, aby byl objemnější. Ale také proto, aby mohl být využit jako obojek či náhrdelník.

Na fotkách jsou tři možnosti. Ale je jich mnohem více. Záleží jen na vaší fantazii.
Náramek/obojek můžete roztáhnout na maximální délku a zavázat, nebo ho dát dvojmo a provléct, nebo jen roztáhnout a dát na krk v nejkratší jednoduché podobě, roztáhnout více a uvázat uzel vepředu či vzadu...

Aby to byl set jak se patří a zároveň tak trochu náhodou, vznikly k němu ještě naušničky.

(Kdyby někdo chtěl jen naušničky, určitě se ozvěte. Uvidím, co s tím budu moct udělat.)

Snad se mi podařilo tak trochu jiné sety dostatečně osvětlit. Zatím onen jeden vystavený často nebyl pochopen, snad jsem to tedy vylepšila.

Přeji krásný den, Nady.