V prvním článku jsme vám ukázali, jakou dekoraci si můžete vyrobit z obyčejné dřevěné lišty (najdete zde). Nyní bychom vám rády ukázaly, jak si vyrobit závěsnou dekoraci s fotkami právě opět z naší dřevěné lišty. 

  • Budete potřebovat dřevěnou lištu, nějaký provázek a samozřejmě fotky. Já jsem si je vyvolala na menší formáty různých rozměrů (fotky z focení na přání pro maminku jsem prostě musela někam pověsit). 

  • Lištu jsem nechala v její původní barvě, ale samozřejmě si ji můžete nadekórovat např. Vintage barvami. K výrobě nápisu na lištu jsem použila skvělého pomocníka - Mini Alphabet Paper Punch. Jedná se o raznici s jejíž pomocí si vyrazíte celou abecedu i číslice. Její obsluha je naprosto jednoduchá. Navíc součástí raznice je brožurka, kde máte jednotlivé postupy vyfocené. A doopravdy to není vůbec pracné. 

  • Já jsem si písmenka vyrazila v černé a bílé barvě. Bílé jsme si ozdobila černými puntíky. Že nemáte takto malé razítko puntíku? Nevadí. Použijte tužku s kulatou gumou. Namáčejte gumu v černém inkoustu (Archival, StaZon či Brilliance) a otiskávejte puntíky. Snadné že? 

  • Nápis jsem si přilepila k liště pomocí silikonového lepidla. Díky raznici si vyrobíte snadno i české nápisy - háčky a čárky si můžete vystřihnout ručně. 

  • Lišta má dvě dírky na zavěšení, já jsem je využila pro závěs fotek. Protáhla jsem šňůrku dírkami a nechala jsem si nahoře kousek na zavěšení.

  • Na zbytek šňůrky jsem přilepila fotky. Prostření část jsem přilepila samostatně. Když použijete oboustrannou lepenku, bude vám to určitě držet.

  • A je to! Krásnou dekoraci máte hotovou za chvíli. Určitě se hodí také jako dárek.

Prima dny!

Katka Pupi