MAZLÍCI

První hračka, kterou Břichopas vložil k prodeji zde na Fleru a která nesla znaky autorské hračky, byla tato Lvice. Měkoučká, flízová, přítulná, s nožkami v pruhovaných ponožkách...

Následovaly další lvice a také jeden lev s frajerským strniskem.

Mým nejmilovanějším zvířetem je ale kočka, která se dá nejen donekonečna stylizovat, ale také je to vedle psa tvor nejblíže člověku.

Kocour Hubert měl svlékací kabátek a ruce na knoflík, takže to byla zároveň minididaktická pomůcka.

Další kočičky už dostaly podobu panenky pro holčičky... Krasavice s růží za pasem.

Následovaly panenky a panáčci... S kulichem, s copy...

...nebo životem ošlehaný pirát.

A větší mazlíci pro odrostlejší děti. Ovečka a opice, opice a opice.

Samostatnou kapitolu tvoří solitérní autorské kousky, které vznikly v posledním období. Jsou mému srdci nejblíže, protože jsem jim věnovala mnoho ze svého času. Nejvíce jsem si vyhrála s Otesánkem...Otesánkovi předcházel šašek, který nakonec zůstal u nás doma ;-)

Panenky vzdáleně vycházejí ze dřevěných soustružených hraček, takže mají bohatou sukni. Tento typ se mi zalíbil natolik, že budou další podobné ještě vytvořeny...

A další kočičí panenky, kterým nechyběl slušivý outfit.

CHRASTÍTKA

Vedle klasických mazlíčků pro děti vznikají u Břichopase chrastící hračky. A zase oblíbené kočky a psi.

Motýlci a broučci...

Myšky se šustivými motýlky pod krkem.

Ptáčci s hýbacími křidélky. Původně byli navzorovaní jako doplněk k textilní knížce Agnes, ale tvarově se mi líbili, takže jsem jim ušila jiné fráčky pro holky i kluky.

Vedle těchto hraček vzniklo ještě pár didaktických panáků na procvičení jemné motoriky a také trpělivosti těch nejmenších. 

A pro ty úplně nejmenší Laptop - chrastí, šustí a má kousací kroužek.

O zavináčích jsem zde už psala. Z těch mám velkou radost a určitě budou vznikat další v průběhu mé tvorby.

Galerie bude postupně doplňována pro účely přehledného profilu. Zvláštní kapitolu tvoří textilní knížky a pohádky, kterým bych ráda věnovala více času, protože námětů je mnoho a hravost dětí a Břichopase nezná mezí... ale o těch až zase někdy příště.

A dodám, že během této krátké doby, kdy vznikaly hračky alá Břichopas, obohatila jsem svůj život o tři medvíďata...

Veronika                                                                             Markéta                                                     Terezie