Když malému dítěti řeknete, že existují skřítci, bude tomu věřit. Děti jsou totiž všeobecně hodně sugestibilní, mají živou představivost, díky které se hranice mezi představou a skutečnosti často překrývají. Toho využívá kniha hypnotických pohádek s názvem "Léčivé pohádky pro dětskou duši", která působí na podvědomí malého čtenáře. Pomocí veršovaných sugescí mobilizuje léčivé síly a podporuje víru v sebe a vlastní schopnosti. 

z pohádky "Sněhová vločka"                              z pohádky "Plamínek"

Většinou ani nemáme tušení, co všechno naše tělo dokáže. Princip spočívá v tom, že vytváříme takové myšlenkové obrazy, které jsou v souladu s tím, co chceme. Pozitivní energii pak necháváme působit žádoucím směrem na naše podvědomí, které pracuje na splnění našeho příkazu – jako je energie, síla, zdravé tělo, odvaha a dalších sugescí.

Kniha je koncipována tak, aby malého čtenáře vtáhla co nejvíce do děje. Přímo se na něj obrací a vybízí ho k aktivní účasti i spontánním projevům. V knize je také spousta barevných obrázků, které mají v dítěti podpořit jeho magickou představivost i prožívání. Během čtení děláme jako by obrázky byly skutečné a čarovné – můžeme se například dotknout skal a ony se jako zázrakem rozestoupí nebo fouknout do bubliny své přání.

Poslední pohádka je o skřítkovi Vítkovi, který sedí na pařezu a čeká až ho přijdete navštívit. Pro své děti můžete  vlastnoručně uháčkovat maňáska skřítka Vítka. Návod najdete na profilu "Kašpárkova rolnička". 

https://www.fler.cz/zbozi/navod-na-hackovaneho-skritka-vitka-manasek-11016216

maňásek skřítek Vítek