Ušila jsem hodně obalů a hodně jich taky odzkoušela. X-tá verze, zatím poslední a vyhovující všem mým přísným kritériím, je ta, kterou Vám tady dnes chci představit.

Experimentovala jsem s různými druhy výztuh. Aby byl obal pevný a dostatečně chránil přebal knihy, dal se vyprat a zároveň nebyl příliš "nafouklý" a tlustý. Také s velikostí jsem experimentovala a různé druhy knih přeměřovala. Chtěla jsem něco jednoduchého, bez zbytečných přícmrdků, ale zato funkčního. Na čtení půjčené knihy doma na gauči i na každodenní čtení ve vlaku cestou do práce.

Tak posuďte sami, jestli se dílo povedlo... :)

Obal má pevně zašitou jen jednu stranu, na založení přední strany přebalu knihy.

Zastrčením volné strany obalu pod gumu si nastavíte velikost obalu individuálně podle velikosti knihy. Obal má na šířku vůli  6 cm (28-34 cm) podle toho, jak moc jej založíte. Mám vyzkoušeno, že funguje na tenké i velmi tlusté knihy. Maximální výška knihy, kterou do obalu ještě nasoukáte je 22 cm.

Díky gumě pak vznikají další příjemné funkce obalu. Jejím přetažením přes stránky knihy můž guma sloužit jako záložka..

A pokud gumu přetáhnete přes zavřenou knihu, nebude se Vám v kabelce nebo v batohu rozevírat a stránky knihy tak budou chráněny před pokrčením i před drobky (nevím, kde si mi tam pořád berou, ale v mých kabelkách se vyskytují neustále).

Mé aktuálně dostupné obaly na knihy najdete zde.

Není problém vybrat si látku podle svého vkusu (nebo vkusu toho, koho plánujete obdarovat) a domluvit se se mnou na ušití obalu přímo Vám na míru. Látky, které mám skladem, jsou k vidění tady.

Tak ať Vám mé obaly na knihy udělají radost a dobře slouží..