Všechno souvisí se vším: ráda vařím ze základních surovin. A maluju. Akvarelem hlavně! Za těch 18 let, co se motám kolem akvarelu, jsem vyzkoušela pěknou řádku barev různých výrobců a kvality.

Skládala jsem  si barvy do palety, tak, aby mi co nejlépe vyhovovaly. Malovala jsem se širokou, nebo naopak omezenou škálou barev. Zjistila, jak se které pigmenty chovají, a začala si s nimi hrát.

Nejdřív jsem si jen chtěla doplnit paletu.

Pak začala experimentovat s plněním pánviček (to jsou ty hranaté mističky, ve kterých se k vám akvarelové barvy dostanou).

A tady máte výsledek: mnou vlastnoručně vyrobené akvarelové barvy v pánvičkách,  v barevné škále, kterou ráda používám.

Každou barvu v paletě jsem umíchala, tradičním ručním postupem připravila a naplnila do pánviček. 

Protože mám ráda krásné věci a malé kostičky akvarelových barev mi vždycky připomínaly bonbónky, moje akvarely dostanete zabalené v krásné plechové krabičce.

Všechny barvy jsou vyrobeny z nejkvalitnějších pigmentů, recepturu jsem vyladila tak, aby barvy krásně fungovaly na papíře.

Barvy jsou hodně syté, proto v každém balení najdete ručně malovaný vzorník, který vám pomůže v orientaci.

Každý odstín ladím individuálně, podle vlastností pigmentů. 

Protože ale akvarely v pánvičkách potřebují svůj čas k tomu, aby získaly kondici, ve které jsou schopné přepravy,

musela jsem prozatím prodloužit dodací dobu na 3 týdny.