Někdy se věci semelou, ani nevíte jak. Naposledy hladinu mojí poklidné tvůrčí skoro samoty rozvířilo pozvání do pořadu Rady ptáka Loskutáka. Abyste rozuměli, práce  z domova je skvělá v tom smyslu, že si čas můžete organizovat podle sebe.

Introvertovi, jako jsem já, ale hrozí, že pomalu sklouzne k poustevničení. Takže je potřeba si občas naordinovat pobyt mezi lidmi – pro mě jsou v tomhle nenahraditelné moje milované kurzy, které pro vás tak ráda pořádám! A teď jsem takový stručný kurz měla příležitost uspořádat přímo před kamerami.

Pozvání na natáčení mi zvedlo hladinu adrenalinu, vlnu uvařené vody v konvi a v ní rozpuštěné kávy. Maluji totiž hlavně kávou instantní. Musela jsem si nachystat obrázky, které měly vyzdobit studio. I když kávou maluji roky, doma jsem, jako na potvoru, nic moc k ukazování neměla. Takže jsem na pár dnů vyměnila akvarely za kávu a malovala.

obrázky malované kávou

Nad obrázkem srnky jsem si poseděla skoro pět hodin :). Ono se to nezdá, ale moje precizní technika s velkým množstvím detailů je prostě časově náročná! K srnce jsem přidala pár dalších obrázků a šlo se na věc!

Když to tak rekapituluji, v televizi jsem předtím vystupovala celkem pětkrát: čtyřikrát jsem vařila nebo chystala domácí kosmetiku v Sama doma, jednou vyráběla vánoční ozdoby ve Wifině, to vše na ČT. Mám zkušenost s přímým přenosem i natáčením na záznam.

Protože se pořad natáčí ve vilce v Řepích, využila jsem moc milou nabídku odvozu, prolétla jsem maskérnou a pak už se jen nechala unášet událostmi. Naaranžovala jsem obrázky do studia, zhlédla pár zkušebních záběrů. Při určitém úhlu chytají kávové obrázky zlatý lesk, a to se nám s panem kameramanem moc líbilo.

Celé natáčení plynulo v úžasné pohodě, na nějakou nervozitu nebyl prostor. 
Moc děkuji za neuvěřitelně příjemný a profesionální přístup celého štábu i pana Rychlého.

Jak to celé dopadlo, se můžete podívat zde (od 4:43 minuty). A jestli chcete opravdu zevrubný návod na malbu kávou, koukněte na volné termíny kurzů, moc ráda se s vámi potkám!