Opět se to blíží. Pomaloučku se otepluje, organizátorky Lánských letních slavností už mají napilno a chystají již OSMÝ ročník. Předešlé ročníky dopadly nad očekávání úspěšně, návštěvnost každý rok stoupá a rovněž atmosféra celé akce je báječná.

I když Lány nepatří k největším obcím, i tak mají co nabídnout. Kromě letního prezidentského sídla, jehož zámecký park je veřejnosti běžně přístupný, lze navštívit muzeum T.G.M., či se pietně poklonit prezidentu osvoboditeli na místním hřbitově, kde jeho ostatky spočívají. 

Pro vyznavače Geocachingu je v blízkém okolí hned několik míst, která jistě potěší jejich sbírku.

Kdo není až tak kulturně-historicky naladěn, může své kroky směřovat do Muzea sportovních a historických vozů a obdivovat na 100 exponátů, včetně novějších formulí a závodních vozů z 20. let minulého století.

A odtud je to již pár kroků do hotelu Classic, kde se každý rok konají zmiňované Lánské letní slavnosti.

A právě na ty bych vás ráda pozvala. Ať už coby návštěvníky, či účastníky řemeslného jarmarku

Pořadatelem Lánských letních slavností je obec Lány.  Řemeslný jarmark bude probíhat 23.6. 2012 od 10:00 do 18:00 hodin ve venkovních prostorách hotelu/restaurace Classic v Lánech /okr. Kladno/, který má osobitou atmosféru. Jedná o citlivě zrekonstruovaný nejstarší statek v obci s velkým okolním prostranstvím.

Během dne bude pro návštěvníky připraven doprovodný program -  živá hudba k poslechu, divadelní představení pro děti, vystoupení šermířské skupiny, lidové a historické tance. Každý rok se objeví něco nového. Součástí akce jsou i kreativní dílny pro děti, kde si mohou některé výtvarné techniky osobně vyzkoušet a odnést si vlastní výrobek. A samozřejmě bude k dispozici bohaté občerstvení, včetně sladkých výrobků z chráněných dílen klientů se speciálními potřebami ze Soukromé školy Slunce, o.p.s. Ti rovněž nabídnou své řemeslné výrobky k prodeji ve svém vlastním stánku.

Pokud máte zájem se akce zúčastnit coby vystavující, kontaktujte mě vnitřní poštou, ráda zašlu bližší informace. 

Jinak samozřejmě rádi uvítáme nové návštěvníky zblízka i z daleka. Návštěvou Letních slavností tento krásný červnový den určitě nepromarníte a odnesete si spoustu hezkých zážitků.