...aneb, pozor na ceny služeb

Připadá Vám cena 150 Kč za poštovné za doručení do výdejního místa Zásilkovny přiměřená? Mně tedy rozhodně ne, ba dokonce mi přijde nehorázná, protože běžná cena za tuto službu se pohybuje kolem 80 Kč a při větším objemu zakázek bývá i nižší. Uvedenou cenu si účtuje velkoobchod firmy Domeli. A to k mému přrekvapení  bez ohledu na to, zda je zásilka doručována na výdejnu, či kurýrem přímo na adresu, což je také velice  neobvyklé. Popravdě řečeno jsem si myslela, že jde o nějakou chybu a tak jsem si na tuto nesrovnalost dovolila firmu Domeli upozornit. Odpověd přišla obratem a byla to tedy pěkně ledová sprvcha, ostatně posuďzte sami:

Vážená PhDr. Evo Dosedělová,

děkuji za Vaši objednávku. Poštovné pro velkoobchodní zákazníky plně odpovídá našim nákladům na zpracování a odeslání objednávky, ostatně to máme uvedené na eshopu pokud jste se obtěžovala to číst. Také tam máme uvedeno, že pro malé objednávky, jakou jste ostatně udělala Vy, doporučujeme objednávat na MO eshopu www.domeli.cz. Tam máme poštovné dotované a účtujeme částku 50 Kč
Pokud Vám naše podmínky nevyhovují, tak u nás raději neobjednávejte. Vážíme si každého zákazníka, ale číst bláboly které píšete a ještě na ně odpovídat mě opravdu nebaví.

S přáním hezkého dne,
Jaromír Havel

Mimochodem velice mně zaujala především věta pana Havla : "Vážíme si každého zákazníka." Já bych ji jen doplnila způsobem: "Vážíme si každého zákazníka, který objednává ve velkém a  drží hubu i krok.,  Jeho názor, či případná kritika nás nejen nezajímá, ale dokonce nás nebaví na ni odpovídat.

A když se mu něco nelíbí? Ať táhne jinam!

To je štábní kultura, co?

Kam se poděla slušnost, respekt?

Netuším...

Ale je mi z toho hodně smutno....