imageByla jednou jedna víla, říkali jí Míla milá, celým jménem Bohumila.. Malovala, žila, snila, po lásce tiše, ale převelice zatoužila.. Tu Dalimil sedl na lučního oře a dal mé mámě lásky moře..

A tak začíná pohádka jednoho věčně malého děvčátka..

Byl mráz a okna zdobil listím led, za nožky držel mě doktor- starý kmet a první výprask byl s křikem na světě.. očka nestačila vnímat barvy jak na staré paletě.. Rok "nějaký" snad se psal, ale kdo by o tato data stál.. Žluté vlásky tehdy zdobily mi šišku a říkali mi náš malý kulíšku.. Teď mám havraní vlas a malou nožku, na skříni chovám plyšového hada Božku.. Mám pořád mamku Bohušku, co už ale nevyleze ani na hrušku.. Snad smějete se teď?! I z mého táty stal se před šestnácti lety děd..

Jednorožec, trpaslíci, víly -- sem tam druid -- a kouzelná atmosféra doma sílí.. Pak stačí pár barev na paletě a všichni jsme hned v jiném světě..

Snad smutek a samota tenkrát poprvé daly mi do ruky tužku, já namalovala křídla a né na talíři hrušku.. Pak škádlila jsem barvama kus papíru, abych nemyslela na lásku, které měla jsem tehdy notně pod míru.. Samotu schovala jsem do obrázků, svou duši otevřela a dala celému světu v sázku.. Kdo ublížit chtěl, pak přišel a ublížil, v malování našla jsem zase klid a v sobě smír..

úsměv

..pár mých obrázků... něco na plátně , něco na dřevu... všechno olejomalby a všude jen láska..

image..stříbrná noc..

image..zlatý den.

image..medování..

image

a   ..jahodování...

image

..mateřídouškové bydlení...

image

...v mateřídoušce....

image..v trávě...

image...s rozepsaným deníkem..

image..ve vřesovišti..

image..v heřmánku..

image..a v květinách..

image

..v noci..

imagea..v lese..

image..a doma...

image

image

image

image

image

image

image

imageimage

imageimage

image

imageimage

image

image

image

image

imageimage

imageimage

imageimage

imageimage

image

image

Jedna z klapek pro Zlínfest... už ani nevím, který to byl rok  :o)))))

image

image..tento je lítací...

image... veliké dvěře od skříně...

image

.....................jeden z mých mnoha andělů...

A tak se po vyčerpávající :o) prohlídce loučím se slovy :"nádherné sníčky... nebo fantastické ráno... anebo prostě mějte se moc mile..."

Děkuji...

Klára Nagua.... stříbrná malířka... :o)