Jsem od mala nadšený tvořivec. Jakmile nemůžu něco tvořivého dělat, moje ruce jsou jako na trní. Nevydržím ani chvilku sedět a odpočívat. Jakmile si na chvíli lehnu na gaučík, už se mi v hlavě honí tisíc a jedna myšlenka.......co bych mohla........jak by to mohlo vypadat........jaký detail použít...........prostě jako v úle Smějící se. Proto po pěti miutách vyskočím jako čertík z krabičky a už jsem ve svém tvořivém koutku a něco "kutím".

Jednoznačně mě dostala výroba šperků z polymerových hmot. Tolik nepřeberných možností, jak dodat svému dílku svůj "otisk" a pak svým vlastním šperkem doladit svůj outfit. Co víc si přát? Mrkající Ale moje krabičky s fimem a jinými polymery tu smutně sedí na poličce, protože jsou teď tak trochu na druhé koleji.....Ano, Scrapbooking mě dostal. Nejen, že jsem nefimovala už nevím jak dlouho, ale opravdu moje fimíčko může na 100%  žárlit neb jsem totálně ponořená do nekonečného papírového světa Scrapbookingu.

A jak jsem já propadla různým směrům Scrapbookingu? Můžete posoudit kousek níže, kde najdete ukázky mého šílenství ze všech možných i nemožných koutů Scrapbooku.

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

Aneb malé nahlédnutí pod mé stále něco tvořící ruce Mrkající. Jestli vás Scrapbook také chytl, přijďte si se mnou zatvořit na některý scrapbookový kurz u Nemravky. Tento čtvrtek se můžete připojit na čistě Scrapbookový kurzík na Vinohradech.

Materiál, který používám pro své tvoření najdete u Nemravky - materiál. Rády vám s vašimi otázkami poradíme a pomůžeme, když to bude v našich silách Mrkající.

Doufám, že i VY když se pustíte do hlubin Scrapbookingu, tak tam najdete to, co hledáte!

image

Pupi