Věděli jste, že děti kolem 3-5 let mají období, kdy si hrají na rodiče a starají se o panenky anebo plyšáky jako o vlastní děti? Chtějí dávat lásku a péči nejen zpět svým rodičům, ale i rodiče napodobovat a obdarovávat obojím „své miminko”. Panenka může pomoci například v situaci, kdy se má do rodiny narodit další dítě. Maminka na ní může ukazovat synovi nebo dceři, co bude sourozenec potřebovat, jak se k němu chovat apod.

Kdo děti znáte, víte, že...

… ti malí skřítci těm svým neživým kamarádům chystají krabice vystlané nejlépe čerstvě vypranými ručníky, popřípadě babiččinými hedvábnými a pekelně drahými šátky. Občas je u oběda zanoří do talířku plného polévky nebo ovesné kaše s kakaem. Čistí jim zuby, které nemají, no ale co... hlavně pasta, ta je důležitá! Někdy „miminka“ dokonce onemocní akutní mokrózou, fiksovou barvitidou, ušní natrhlózou anebo lepidlovou zapatlitidou a to je pak třeba je důkladně vyléčit. No a o výsostném místě pro spinkání ani nemluvím! Jsou to zkrátka na určitou dobu další členové rodiny, které si ti prckové nosí s sebou všude po bytě a kteří s Vámi chodí na procházky a jezdí na výlety...

 Proto přináším dětské NOSÍTKO PRO PANENKY I PLYŠÁKY, jehož nasazování pomůže dětem procvičit jemnou motoriku a koordinaci a následně zajistí vašemu svišti při nošení po bytě, domě či po venku volné ruce. Nosítko je vesele barevné a příjemné i v létě na holé tělo, svrchní část je totiž ze 100% bavlny. Díky stahovacím přezkám je vhodné pro děti už od dvou do cca pěti let. Lze je nosit na břiše i na zádech, podobně jako batoh. Neslouží však k nošení živých dětí a miminek. Tam hrozí nebezpečí úrazu.

Nosítko pro kluka? Proč ne?

Také v dnešní době se najdou rodiče a příbuzní, kteří třeba v dobrém úmyslu hru s panenkou (nebo jinou „holčičí“ hračkou) svému synovi nedopřejí, protože si myslí, že by to mohlo nějak ublížit jeho budoucí mužnosti. Takový postoj se odborníky označuje za chybný. Zkusme nehledat problémy tam, kde nejsou a dopřejme dítku to, po čem zrovna touží. Vždyť holčičky si také rády hrají s autíčky – moje tři dcery jsou toho přímým důkazem. Někteří chlapci zkrátka chtějí přirozeně napodobovat maminku, která se právě o miminko stará, anebo touží po sourozenci či na sourozence "čekají". Podle psychologů na tom není nic špatného, ba naopak.

Zde je odkaz, kde je tématu věnováno více pozornosti: https://www.dobrakondice.cz/clanek/rodina/kdyz-si-kluci-hraji-s-panenkami

Jestli máte doma či v okolí nějakého sviště, kterého chcete potěšit, a hodilo by se Vám nosítko jako dárek pod vánoční stromeček nebo třeba k narozeninám, můžete si u mě objednat. Přijde Vám pečlivě zpracovaný a krásně zabalený smysluplný výrobek, ze kterého bude mít obdarované dítě radost a vydrží mu opravdu dlouho.

Mějte krásné dny!

Vaše RO <3