Na tento blog není třeba reagovat, slouží pouze jako informativní pro mé zákazníky. Děkuji.

Ráda bych vás seznámila s obchodními podmínkami, které platí v mém obchůdku:

Samozřejmě zde platí veškerá ujednání v souladu s Občanským zákoníkem. Ve zkratce to jsou:

• K zakoupenému zboží přikládám stvrzenku (nejsem plátce DPH).

• Na zboží zde zakoupené se samozřejmě vztahuje zákonná lhůta 14 dní pro vrácení bez udání důvodu.
   Prosím, abyste si svůj nákup dobře promysleli předem, ale naprosto respektuji, pokud zboží v reálu nesplní vaše představy nebo u oděvů nesedí střih a velikost. Náklady na poštovné v tomto případě hradí zákazník.

Záruční doba je 24 měsíců (nevztahuje se mj. na běžné opotřebení).

Snažím se o pečlivý popis výrobku (hlavně výčet použitých materiálů a rozměry) a ráda doplním případně chybějící informace.

Na vaši platbu za zboží příp. že prodloužíte rezervaci, čekám 10 kalendářních dní a po uplynutí této doby si vyhrazuji právo vrátit zboží zpět do prodeje. V každém případě zasílám zboží až po připsání platby na můj účet.

Poštovné: zboží posílám prostřednictvím České pošty. Balíčky v hodnotě do 500 Kč a takové, kde jeden z rozměrů nepřesáhne 5 cm, posílám jako doporučené zásilky. Ty, které tato kritéria překročí, pošlu jako cenný balík.
Zboží balím do obálek či kartonových krabic - vždy tak, abych minimalizovala možnost jeho poškození vlivem manipulace na poště.
 
PROSÍM o zprávu, že Vám byl balíček doručen a jak jste spokojen/a (nejlépe do Můj nákup / Hodnotit prodejce). Pokud nebudu do 14 dní od odeslání mít zprávu o problémech s doručením, budu považovat obchod za úspěšně dokončený. Děkuji za pochopení.

Děkuji za vaši pozornost při čtení těchto informací a těším se na vaši návštěvu v mém obchůdku.