.. a je to tady..

Včera ráno jsem přišla do dílny a po hodině práce uznala, že jsem opravdu unavená - myslím unavená tak, že jsem schopna to přiznat i sama sobě, a to je u mně co říct! ?

Po 11 dnech a cca 600 ušitých roušek, jsem si naordinovala karanténu na dílnu.. je třeba si odpočinout. Než jsem to ale na chvíli zapíchla, našila jsem do zásoby cca 70 roušek ..

Než ale začnu odpočívat, chtěla bych poděkovat pan Jiří Karásek a Slezan holding a.s. s Mirai Navrátil, kteří přivezli zdarma materiál na roušky (mimochodem, úžasný materiál) a nechtěli za to ani čokošku! ?. Šetřila jsem každý cm a vyšlo jich krásných 53!!! Moc děkuji i za všechny dosud rouškou obdarované! ❤️

Dále bych chtěla poděkovat své rodině za nekonečnou trpělivost a pomoc - dceři Kristýnce, jejímu příteli Adamovi a hlavně své sestře Ivce, které přispěla jak finančně, tak materiálem a hlavně svým volným časem, když chodila do dílny "rouškovat"! 

Děkuji všem známým a přátelům ( a že je tohle mnohdy "selekční" doba Mračí se) kteří sehnali materiál a taky zlatem ceněný tkaloun a hned 100m , eurosložky na zabalení roušek ,  sýry na smažení - protože i jíst se musí! Brečí smíchy Sousedkám, které chtěly poskytnout své svačinové pytlíky na balení (které jsme nakonec ušetřily a čekají na svůj osud  ... i Vám velký dík!

Děkuji všem přátelům a známým, kteří se ozývají a ptají, jestli jsme v pořádku, zdraví a zda něco nepotřebujeme! Speciální poděkování pak patří Go Eco s.r.o., Marcipánek,  a prostě všem, kdo podpoří a zajímají se! ?

Chtěla bych také poděkovat lidem, které ani neznám - prodavačkám - díky Vám si můžeme nakoupit co potřebujeme.

Všem pracujícím ve zdravotnictví, od lékařů po lékárníky, pečovatelům v sociálních službách, policistům, hasičům, popelářům… neumím si ani stínem představit, jaký nápor je to pro Vás!

Všem švadlenkám  co roušky šijí, ani s neumím přestavit kolik se jich za těch 10 dní v republice už vyrobilo!

Bez Vás všech by to nešlo! ❣️

Teď (i když na roušky úplně nezanevřeme), aby jsme měli taky pozitivnější vjemy, vrhneme se na krásné sukně, šaty atd....

Na závěr bych chtěla říct, že i když jsem zvyklá sedět doma, už i mně samotné to trochu leze na mozek. Už bych chtěla vidět ty úsměvy - křivozubé, plnochrupé, nebo bezzubé -  ach úsměvy, jak mi chybíte! Zamilovaný pohled
Ovšem sešly se mi zde čtyři šampáňa, tak myslím že až to skončí, kvalitně to oslavíme! 

Takže Vám všem přeji hodně zdraví a pevnou psychiku ? a strašně moc se těším, až to bude všechno za námi a budu si moci se všemi přáteli a známými podat ruku a nebo jak říkala moje babička "postiskat se"! Zamilovaný pohled

MY TO DÁME ❣️