Základným materiálom, ktorý pri výrobe používame sú prírodné triesločinené úsne od renomovaných výrobcov z Toskánskej oblasti v Taliansku. Všetky naše kožené ruksaky majú svoju vlastnú osobnosť. Ručne šitá prírodná koža dovážaná z Talianska je mäkká a dostatočne odolná. Vďaka používaniu prírodných materiálov prvotriednej kvality sú výrobky jedinečnými.

Kožené ruksaky z iných nekvalitných materiálov vám vydržia pri najlepšom pár mesiacov. Pri kožených ruksakoch sa vám to stať nemôže. Pravá prírodná koža je úžasný materiál a kožený ruksak vám môže vydržať pokojne celý život. 

Naša spoločnosť používa najkvalitnejšiu, špeciálne upravenú telaciu a hovädziu useň. Neobsahuje umelé filmy pre jej ochranu, póry tak zostávajú nedotknuté. Kožené výrobky tak zostávajú vzdušné a odvádzajú pot. 100% prírodná koža bez chrómu, kovov a akýchkoľvek kontaminujúcich látok. 

Garantujeme TOP kvalitu a originalitu. Všetky kožené výrobky sú ručne vyrábané a precízne spracovávané z prírodných materiálov. Sú pohodlné a komfortné, s exkluzívnymi štýlmi a v neobyčajných farebných variáciách. Modely si navrhujeme a následne vyrábame sami. Nekopírujeme dizajn iných značiek. Všetky naše produkty prechádzajú precíznou ručnou výrobou, pričom sa kladie veľký dôraz na precíznosť a kvalitu finálneho prevedenia. Na výber máte výrobky z kože so širokou variáciou motívov podľa Vášho výberu.

Vo fotogalérií Vám poskytujeme pohľad na aktuálne spracovanie nášho koženého ruksaku...