Toto tèma se mi hlavou honí už nějakou tu dobu a právě přišel čas sepsat postřehy a to co tedy celkově cítím!  Naše seskupení by Wild lifestyle se skládá  ze tří dospělých žen a jednoho muže.  Práce v kolektivu mi rozhodne vyhovuje, ale jakmile dojde na výměnu názorů, nebo když má někdo z nás jinou představu než ten druhý... začíná to být mnohdy velmi zajímavé! Pozoruji, že vypětí panuje jednoznačně častěji mezi námi ženami... Kreativní práce, nebo spíše tvorba... kterou se zabýváme, je vždy věc pohledu na umění... s tím si nepamatuji žádný problém. Tedy co se týče tvorby, nelezeme si jak se říká do zelí a vzájemně se podporujeme! Coje, ale občas náročnější je domluva... domluva na průběhu celého dění, domluva na času vyhrazenèho pro konkrétní práci ...celkově se spíše dohadujeme kvůli organizaci celého běhu by Wild lifestyle. 

Jak pracovat s občasným napětím ? Z vlastní zkušenosti a již z  cca 6 letèho působení na kreativním trhu , můžu poradit jedinè! Nikdy nic nevyšumí a nikdy nic se nevyřeší samo! Nebojte se komunikace:) Komunikace je velmi důležitá, bez vzajemnè tolerance a respektu těžko dojdete kam, tam chcete :) 

By wild lifestyle