Vrácení zakoupeného zboží, reklamace

*Zakoupené zboží můžete bez udání důvodu vrátit do 14 dnů od převzetí zásilky (dle §53 odst. 6 zák. č. 40/1964 Sb.). O této skutečnosti mě prosím předem informujte (vnitřní poštou nebo telefonicky). Zboží pošlete doporučeně na mou adresu. Peníze Vám budou vráceny zpět na účet, ze kterého jste platili, nebo na účet, který připíšete k vracenému zboží. V případě, že zboží bude poškozené nebo bude jevit známky opotřebení, může být vrácená částka ponížená o náklady na uvedení zboží do původního stavu. Náklady na poštovné zpět k prodejci hradí zákazník.

* V případě potřeby (např. nevhodná velikost, barva atp.) vám nepoužité a nepoškozené zboží po předchozí domluvě ráda vyměním. Zboží mi prosím zašlete doporučeně na mou adresu. Bude-li zboží bez zjevných známek opotřebení nebo poškození, obratem vám zašlu nově požadovanou velikost či barvu. Náklady na poštovné, spojené s výměnou zboží, hradí zákazník.

* Na veškeré zboží se vztahuje zákonná záruční lhůta 24 měsíců, pokud není u výrobku uvedeno jinak.

* Nárok na uplatnění záruky může zaniknout, pokud:

  1. Výrobek byl poškozen při přepravě. Zjevné poškození zboží nebo jeho obalu je třeba ihned řešit s dopravcem. Zákazník není povinen takovéto zboží od dopravce převzít.
  2. Výrobek byl poškozen působením živlů.
  3. Výrobek byl poškozen nadměrným zatěžováním.

* Postup při reklamaci:

  1. Informujte mě o reklamaci telefonicky nebo vnitřní poštou.
  2. Zboží zašlete doporučeně na mou adresu.
  3. Do zásilky uveďte důvod reklamace.

Vaši reklamaci vyřídím co nejrychleji, nejpozději však do 30 dnů od jejího vzniku.

Hodnocení nákupu pomůže dalším zákazníkům, proto budu ráda, když si na něj po obdržení balíčku najdete chvilku.