Skvělá spolupráce nemusí vždy začít tím, že si dva lidi okamžitě padnou do náruče a najdou společnou řeč. Naše fotograficko (Moni) – veršovací (Sima) kooperace měla trochu nezvyklý start. Já Sima jsem pro náš flérový klub psala blogy a zadávala barevné provedení. Protože jsem chtěla posunout level blogů trochu výš než dosud, vymyslela jsem – ač jsem nikdy nebyla úplně fotograficky nejzdatnější – barevnou kombinaci, která mi připadala úplně jednoduchá. Přišla mi tehdy zpráva od nováčka klubu – Moni – text by vydal za celkem slušnou epopej. V ní mi Moni vysvětlovala s mnoha omluvami, že můj nápad je v podstatě kravina. Pomyslela jsem si něco o „chytrolínech“ a pokusila se Moni ozřejmit svůj záměr. Jak se záhy ukázalo, Moni měla pravdu. Mnozí se zadáním dost bojovali, ale nakonec byla bitva úspěšná. Následovalo pár měsíců, kdy jsme o sobě jen věděly a nic víc. Zhruba v létě loňského roku jsme navázaly komunikaci i mimo Fler a krůček po krůčku jsme zjišťovaly, že nás spojuje podobný náhled na život a na tvorbu. Že se umíme vzájemně podpořit, kulantně říct, když nový nápad není úplně TOP. Doteď jsme víceméně každá tvořily tzv. na vlastní triko. V dnešním blogu jsme spojily naše síly tvořivě a to tak, že každá dáváme na odiv svůj dar. Moni nádherné fotky (jsem za ně moc ráda, protože fotografování výrobků mě bytostně nebaví) a já svoji schopnost napsat báseň, která se dotkne vaší duše.

Však posuďte sami, jak nám to ladí.

ROZJASNĚNÍ

Ráno jak malované od Moneta,

na zrcadle rtěnkou skví se věta:

Lásku nemusíš si zasloužit,

stačí jen svoje srdce otevřít!

Zbyla po ní jen sladká vůně,

možná teď jeho duše stůně,

dal vše, co uměl v tuhle chvíli,

na lásku už nezbyly mu síly.

Znovu potkali se za nějaký čas

a možná, že jim hrdliččin hlas

připomněl Karla Hynka Máchu,

dovolil jim milovat beze strachu.

On pohladil její krásnou tvář,

ona rozprostřela vlasy na polštář

jako pozdní červánkové nebe

a vzájemně rozjasnili sami sebe.

Pokud se Vám líbí propojení krásné fotografie s veršovaným přáním, můžeme pro Vás vykouzlit výrobek přímo „šitý na míru“ dle Vašich požadavků. Naši spolupráci na zakázkové výrobě můžete vidět ZDE Obraz Svatební přání v rámu s předmluvou kvítku.

Simi Simasen - text + báseň

Moni FMdesign - fotografie 

Přejeme vám všem krásné rozjasněné dny.