Etikety. To bylo u nás dost dlouhé téma. Je to vlastně první věc, kterou člověk uvidí a která by ho měla zaujmout. Hlavní prvotní myšlenkou bylo: "Chtěl jsem, aby zákazník měl radost nejen z toho co je ve skleničce, ale i na skleničce."

První rok jsme měli velice jednoduché čisté etikety, bez jakéhokoli grafického znázornění. To se mi úplně nelibílo a chtěl jsem aby to bylo barevnější a osobnější.

Druhý rok jsme začali malovat přímo v grafickýh programech. To už byla správná cesta, ale stále mi tam něco chybělo.

Až jednoho dne si začala moje mamka malovat květiny a pověsila si je do chodby.

Když jsem je viděl zeptal jsem se jestli by mohla zkusit namalovat i ovoce. Když jsem viděl namalovaný první vzor, řekl jsem si tohle je přesně to co hledám. Tak jsem mamku poprosil jestli by mi nemohla začít malovat vzory pro moje výrobky. Mamka samozřejmě souhlasila a řekla mi ať ji pošlu seznam co bych všechno chtěl.  A tím to celé začalo.

Momentálně máme namalovaných 76 vzorů a stále posílám seznam nových kombinací které potřebujeme namalovat. :)

Občas je to komplikované, protože stále se snažíme vyrábět něco nového a samozřejmě předem nevíme co to ještě bude. Tak se většinou etiketa maluje až když vyrobíme produkty. A proto produkt občas dáváme do prodeje se spožděním.

Dokonce jsem si vyzkoušel namalovat jednu etiketu i já sám byla to meruňka. A když je čas tak se s mamkou sejdeme na chalupě a malujeme společně.

Už teď se tešíme na každou novou etiketu a ještě více nás baví etiketovat naše produkty:)