Ráno - vstáváme,   

mrknu okem na okno, ale venku je ještě šero - jak dneska bude?

Zase jsem se včera večer nepodívala na počasí ...

Mířím do pokojíčku vzbudit Madlenku a v rychlosti přemýšlím, jestli jí dát kalhoty a nebo kalhoty, protože se hodí do každého počasí.

S pozdravem dobrého rána otevírám dveře do Madlenčina království a vidím, že mé milované ptáče je již vzhůru a "dolaďuje si" poslední detaily svého dnešního outfitu (zasekl se jí cíp šatečků v punčocháčkách a ne a ne ho vytáhnout). V tom mně Madlenka zaregistruje a povídá "dobré ráno mamííí, podívej co jsem si dnes vybrala" a zatočí se dokolečka dokola ...  

Chci spustit příval slov, ale naštěstí je tentokrát moje pusa pomalejší a tak se mi to z nějakého důvodu podaří ukočírovat a odpusím si věty jako "to si dneska na sebe neber, je tam chladno, šatičky nosíme broučku přeci jenom v létě, nastydla by jsi, vezmi si tyhle kalhoty a nebo tyhle kalhoty". 

Místo toho mi "naskočí"! Vždyť i já jsem ráda nosila šaty a sukně bez ohledu na počasí a situaci a nechtěla jsem chápat, že kalhoty jsou praktické, pohodlné a také jistota, abych nenastydla. Potom ale přišla puberta a začala jsem si sama schovávat nohy do kalhot a to trvalo ještě hodně dlouho po té, co puberta pominula. K sukním a šatům jsem se začala vracet až před nedávnem, pravděpodobně podvědomě chci dát svému okolí najevo, že jsem žena a že jako takovou chci, aby mne vnímali. Máme to přeci geneticky dané - rády tancujeme, rády se oblékáme a rády se parádíme! A nejlepší jsou pro nás šaty a šatečky, sukně či sukýnky co svět světem stojí!

Moje malá Madlenka to má také tak! Jestě stále je ve věku, že chce nosit šatečky a sukýnky. Až začne chodit do školy, bude jen otázkou času, kdy i ona nejspíš začne schovávat své nožky sama do kalhot a i jí to pak bude trvat nějaký rok, než bude znovu chtít zdůraznit svou krásu ženství.

Rozhodnutí je jasné, podpořím jí, nebudu jí z pozice "moudřejší" převlékat do kalhot (možná díky tomu přeskočí období, kdy bude chtít schovávat své nohy do kalhot). Pomůžu Madlence upravit šatečky, přes punčocháčky pro jistotu natáhneme silnější legíny a přes šatečky ještě teplý svetr pod bundičku. Máme vybráno, máme hotovo.

 Šatů a sukní nemá ani malá dáma nikdy dost a mé milé velké dámy - LETNÍ JARO JE TU CO BY DUP!

Jaké šatečky nebo sukýnku si vybere Vaše slečna? 

Všechny použité výrobky pocházejí z dílniček tvůrců,

kteří jsou členy klubu "Tipy na dárečky pro děti - pro nakupující a prodávající".