Léto se nezadržitelně blíží a i předpověď počasí vypadá téměř na pravé letní dny. Proto jsme pro vás připravili zase několik tipů pro (nejen) letní tvoření.

Mini Alphabet Punch Board

  • Do této multifunkční raznice jsem se vyloženě zamilovala. Během pár minut mám krásné texty dle své fantazie. Opravdu stačí párkrát zmáčknout a písmenko či číslice jsou na světě. 

  • Texty se hodí jako hlavní téma stránky...

  • ...nebo jako motiv pro celou dvou stránku...

Puntíky

  • Puntíků není nikdy dost. Stačí raznice s motivem kolečka či razítko kružnic a jen tak je naskládat na stránku. 

(použitá razítka peříček Aladine)

  • Vyzkoušejte si vyrobit barevný puntíkatý (či jiný) background pomocí Brilliance inkoustů. Jejich barva je krásně sytá a mají hustou konzistenci. 

Razítka textová či motivová

  • Ikonková razítka jsou ideálním pomocníkem pro výrobu detailů. Třeba kávička. Natiskejte ji po celé délce stránky a vlepte fotky s tématem kafíčka. Doplňte textovým razítkem "Čas na kávičku" a je hotovo. 

  • Motivová razítka jsou nejlepším materiálem pro výrobu detailů. Motiv stačí vystřihnout a nalepit. Nepřehlédněte tuto sadu Sweet Dixie Retro Flowers. Lístečky a kytičky nemají chybu. 

Washi pásky

Ideální materiál na cesty. Stačí vzít několik druhů a lepit a lepit a lepit. Jednoduchý a rychlý background máte za chvíli, stačí doplnit fotky, nějaký text a zvládnete to i na cestách. 

(prokládat můžete roller stamp razítkem Simple Stories Say Cheese)

TIP:

Máte hodně fotek a chcete je nacpat na co nejmenší plochu? Prodlužte si stránky. Tzn. že si vyrobíte rozkládací stránku, kterou uprostřed zrýhujete. A nebo...prokládejte klasický rozměr stránek menšími stránkami. 

Deníky jsou prostě zábava!

Prima tvoření!

Kačka Pupi