Byla jednou jedna chobotnička. Měla ohebná chapadélka s naleštěnými přísavkami. Ale velmi nerada se fotila. Netušila, že by to pro ni mohlo mít nějaké následky. Ráda trávila dny zachumlaná ve svém pelíšku. Maminka ji čas od času vytáhla na světlo a přemýšlela, co s ní. Přemýšlela, že by chobotničky mohli být dvě. Jenže ta jedna byla příliš speciální a příliš domýšlivá na to, aby vedle sebe ještě někoho snesla. A tak čas běžel. Ne že by chobotničce nějak ubíral na kráse, to vůbec ne. Ale maminka se rozhodla, že to takto prostě nemůže nechat. Ačkoli se chobotnička nerada fotí a tak si ji nikdo nemůže pořádně prohlédnout, než si ji vezme s sebou domů, do světa půjde!

Chobotnička ani neplakala. Její pelíšek už ji stejně nudil a tak se ráda podívá do světa.

image image

Jak chobotničku získat?

  • Vytvořte flerbox s alespoň dvěma výrobky, které byste si ode mě koupili. Můžete připsat, proč byste si výrobek koupili a klidně i proč jste to ještě neudělali. Odkaz na FB mi zašlete vnitřní poštou.

Bonusová otázka:image

Neptám se jen na materiál, ale na přesnější určení.
Napovím, že daná věc byla zakoupena na Fleru.
Kdo by chtěl ještě další nápovědu, může to zkusit u mě v klubu.

Bonusová otázka je dobrovolná a není nutné ji zodpovědět.

Flerboxy a odpovědi můžete zasílat do 19.4. 24:00 vnitřní poštou.

Ještě pár drobností o chobotničce:

imageChobotnička je dlouhá přibližně 8,5 cm, široká 5 cm a na výšku má 2,5 cm. Ale berte to jen orientačně, ona se nejen nerada fotí, ale i nerada měří a tak.

Je vyrobena z postříbřeného měděného drátu technikou wire-wrapping. Chapadélka mají přísavky z kuliček prehnitů, broušených cibulek zelených granátů a broušených rondelek prehnitů a granátů.

Pokud by seVám nelíbila poloha chapadélek chobotničky, můžete ji jemně přetvarovat. Chobotnička má v horní části pravého chapadélka očko na provlečení řetízku/kůže/stuhy...

Upřesnění pravidel:
Všechny FB budou slosovány. Nesprávná odpověď na bonusovou otázku FB nediskvalifikuje. Správná odpověď na bonusovou otázku u vylosovaného přináší bonusové překvapení, které bude zveřejněno až ve výsledkovém blogu. Výsledky losování a správná odpověď na bonusovou otázku budou zveřejněny v blogu nejpozději 24.4.2013. Pokud se bude účastnit méně než deset soutěžících, vyhrazuji si právo soutěž zrušit či nabídnout alternativní ceny.