Tématem dalšího kola soutěže v klubu Cardmaking v kategorii 3D projekt je skládané přání s tzv. poloviční harmonikou.

image

Zdroj: Vixy, scrap-info.ru


Princip přání je poměrně jednoduchý - obdélníkový základ o rozměrech 27 x 15 cm narýhujeme a poskládáme ve třech vzdálenostech (viz. nákres) tak, aby po složení vzniklo obdélníkové přání formátu A6 s orientací na výšku.

image

Přání by po složení mělo vejít do klasické obálky velikosti A6, ale pokud se rozhodnete pro větší zdobení, doporučila bych zvolit menší šířku (např. s rozměry základu 25 x 15 cm a dílčími rozměry 3,5 - 5,5 - 5,5 - 10,5 cm).

Návod k tvorbě přání z předlohy je v ruštině, ale věřím tomu, že vše pochopíte z velkého množství doprovodných obrázků. Základ přání zdobíme papíry po celé přední straně (z té strany, kterou vidíme na nákresu) a nejmenší překlad i z opačné strany, která bude na složeném přání vpředu. Pod tento díl můžeme případně vlepit stuhu, kterou lze přání nakonec svázat.

Zdobení a celkové pojetí přání nechám zcela ve vašich rukou. Netrvám ani na převázání stuhou - uvítám i jiné nápady jak zajistit, aby přání drželo pohromadě. Pokud se vám nehodí zadané rozměry, upravte si je podle svého uvážení. Jedinou podmínkou je, aby přání bylo obdelníkové s orientací na výšku a zůstal zachován princip překrývání částí "harmoniky" - tedy aby zadní část byla o celkové velikosti výsledného přání, prostřední překlad menší a přední úplně nejmenší.

Vítěz se může těšit na odměnu v podobě materiálu k dalšímu tvoření. Pokud se soutěže zúčastní alespoň 3 dětské výtvory, vyhlásím i dětskou soutěžní kategorii.

Své výtvory, prosím, vyfoťte jednou složené (tato fotografie bude hlavní, prosím tedy o čtvercový formát v dostatečné kvalitě) a minimálně jednou rozložené - zadání vybízí ke spoustě možností jak ozdobit vnitřní část a byla by škoda, kdybychom si ji nemohli prohlédnout. Doplňkové fotografie nemusí být čtvercového formátu.

Přeji Vám příjemné tvoření a na Vaše projekty se těším do neděle 22. června.

 

Pro klub Cardmaking připravila Blanka ReBell.