Soutěže a hlasy „na žádost“.

Na Fleru se mi líbí, že se opakovaně pořádají soutěže. V množství, které denně přibývá, je těžké prorazit i s opravdu pěknými výrobky. Po vzoru holoubků z Popelky lidé svými hlasy přeberou zrno od plev a umožní talentovaným na sebe upozornit. Neméně důležitá je i motivační role soutěže, která podněcuje k nové, kvalitní tvorbě.

Plná nadšení jsem se přihlásila a hrozně mě potěšilo, že mne hlasy dostaly až do finále. Při pohledu na své konkurenty, kteří opravdu „umí“, jsem napjatě sledovala hlasování. První dva dny byly hlasy rozptýlené, ale už se rýsovali favoriti, kteří se líbili skoro všem. Komu čest, tomu čest – ty věci byly opravdu povedené.

Pak se ale něco změnilo, pořadí se výrazně proházelo a do popředí se dostaly nové výrobky, které měly zpočátku jen průměrný ohlas. Brzy mi přišlo vnitřní poštou „vysvětlení“ – prosba jiné soutěžící, abych jí dala hlas, když jsme ty kamarádky. To mne přivedlo do rozpaků. Co si o tom mám myslet?

Nadhodila jsem toto téma, dozvěděla se, že žádosti o hlasy byly i v různých klubech,  setkala se s různými názory a shrnula je do malé ankety. Pokud máte chuť a čas se nad tímto jevem zamyslet, budu ráda. Vítány jsou i jiné názory.

A/ Žádost o hlas je v pořádku. Tuto možnost má přece každý.

B/ Pokud mne někdo požádá o hlas a výrobek se mi líbí, ráda vyhovím. Musíme si pomáhat.

C/ Každý si může hlasovat jak chce a nikomu do toho nic není.

D/Taková soutěž nemá smysl, protože nic nevypovídá o skutečné oblíbenosti výrobku.

E/ S tímto jevem jsem se už v soutěži setkal(a) a tak mně to znechutilo, že už se žádných soutěží neúčastním.

Pokud se najde někdo, kdo na tuto anketu odpoví, výsledek zpracuji v pondělí  15.7.