Soutěž ŠPERK PRO přichází ve druhém kole se SPECIÁLNÍ VÝZVOU.

  • Přáli jste si někdy mít šperk na zakázku, ale báli jste se, že se vám nebude líbit a bude to vůči prodejci jen trapas?
  • Máte nějaký oděv, ke kterému dlouho sháníte vhodný doplněk?
  • Nejste si jistí, jaké šperky se k vám hodí nejlépe?
  • Nebo prostě jen milujete doplňky a nemáte jich nikdy dost?

Pak je tato výzva příležitost právě pro vás.

ŠPERK PRO vám nabízí příležitost stát se naším soutěžním modelem, inspirací, zadáním.

Je jedno kolik vám je, jaký máte styl, jestli se pokládáte za krasavici nebo nikoliv. Rozhoduje pouze odvaha ukázat svou tvář a prozradit o sobě pár podrobností (jméno, bydliště a podobné citlivé údaje prozrazovat samozřejmě nemusíte).

Vy nám poskytnete svou fotografii a několik informací a odvážní výrobci se pokusí vyrobit šperk přímo pro vás. Vyhodnocení bude dvojí - jednak svoje vítěze a favority určíte vy a jednak vzejdou z veřejného hlasování, které vás může i inspirovat k volbě jiných doplňků, než na jaké jste zvyklá. Soutěž vás nezavazuje k nákupu žádného ze šperků dělaných vám "na míru" (!!!) - nicméně upřímně prosím, abyste se přihlašovali pouze pokud možnost případného nákupu některého ze šperků a-priori nevylučujete.

Máte chuť do toho jít s námi? PRIMA!

Zašlete tedy prosím do 15.2.2015 do Zpráv profilu ŠPERK PRO následující podklady:

  1. Nejméně jednu fotografii, kde je dobře vidět vaše tvář a účes - nejlépe i s viditelnou horní částí trupu - a nejlépe bez šperků. Fotografií můžete přiložit víc - např. i celou postavu - ale prosím o fotografie, které vás vystihují, čili nejste na nich vylepšeni příliš mimo svůj obvyklý standard.
  2. Vyplňte prosím následující "dotazník":
  • Jakou máte barvu očí?
  • Jakou barvu oblečení nosíte nejraději, případně jakou nikdy nenosíte?
  • Jaký typ oblečení nosíte nejčastěji (šaty, tričko+džíny, halenky, kostým...a pod.)?
  • Upřednostňujete náhrdelník do dekoltu nebo na oděv? Popište prosím tvar dekoltu, jaký nosíte, případně na jaký oděv byste náhrdelník nejčastěji nosila (tričko, rolák, halenka...a pod.)?
  • Preferujete konkrétní délku náhrdelníku nebo konkrétní návlekový materiál (např. jedině řetízek a nikdy obruč a pod.)?
  • Jaký typ šperku (náhrdelník, náramek, prsten, náušnice a pod.) nosíte nejčastěji, případně jaký nikdy nenosíte?
  • Máte propíchnutá ouška?
  •  Jaké zapínání náušnic upřednostňujete?
  • Jakou máte velikost prstenu?
  • Máte oblíbený minerál?
  • Máte na šperk nějaký požadavek popřípadě nějaké konkrétní přání?

Počítejte prosím s tím, že zaslání uvedených údajů neznamená automatické zařazení do soutěže a tedy buďte předem smířeni i s možností, že vybráni nebudete. Rozhodovat bude kvalita fotografie, což neznamená vaše krása a mládí, ale charisma a pak také to, jestli na fotografii nejsou rušivé elementy - zejména rušivé pozadí, případně přítomnost šperků na fotografii. Nemusí jít o foto z ateliéru (ba právě naopak, na tom je leckretá dáma vyretušovaná a nastylovaná k nepoznání) - ale rozmazaná fotka, skupinová nebo selfie také nebude to pravé "ořechové".

Pořadatel si vyhrazuje právo na to, ve SPECIÁLNÍM KOLE vůbec nepokračovat, pokud žádnou z došlých přihlášek nebude považovat za vhodnou.

O uplatnění vaší přihlášky - tedy vyhlášení soutěžního kola s vašimi údaji budete informováni zprávou do 20.2. Vybraných účastnic může být víc, pro víc kol, nemusíte se tedy bát toho, že musíte být "nejlepší". Pokud zpráva do tohoto data nedorazí, znamená to, že jste vybráni nebyli - ale i tak vám tímto děkujeme za účast a za vaši aktivitu podporující soutěž ŠPERK PRO. 

Po 20.2. si zde v Komentářích můžete přečít, jak výběr dopadl, kolik bylo přihlášených a kolik jich nakonec bylo vybráno.

Doufáme, že nyní už otevíráte složku s vašimi obrázky a chystáte se připojit!

Zahoďte ostych a pojďte do toho!