Miluji korálky, ty malé potvůrky, co se rozutečou po podlaze.

Zamilovala jsem si Jablonecko – tu krásnou krajinu, kopce, lesy, sníh v zimě i slunce v létě, vesničky podél cest.

A tak vznikl tento virtuální obchůdek, po několika letech intenzivního korálkování, výletů do Jablonce a blízkého okolí. Mé zásoby korálků přetekly všechny krabičky, krabice a úložné prostory.

Vznikl menší skla

d, kde pro Vás ty neposedné korálky balím.

V e-shopu nabízím převážně české skleněné korálky, právě za nimi podnikám výlety do Jizerských hor.

- mačkané (kuličky, lís

tky, srdíčka, oválky, kostky, kapky, placky a další tvary)  - na těch opravdu „ujíždím“, hlavně na kuličkách, hodí se vždy a do všeho. Do náušnic, náramků i náhrdelníků, ale snažím se o širokou nabídku i ostatních tvarů, aby byl velký výběr barev a povrchových úprav (celkem přes 500 druhů v nabídce).

- rokajl (přes 150 druhů) - klasický  kulatý rokajl, sekaný, trubičky, farfalle, drops, čípky, trojúhelníky, čtverce, obdélníky, trubky (tubes/pipes), opět vše české, snažím se vybírat pěkný pravidelný rokajl, sama nerada používám pokřivené korálky, které kazí konečný vzhled výrobku. Nejvíce je využívám na navlékání paměťových náramků a když to na otočkách hopsá, není to ono.

- broušené ohňovky kulaté i tvary (přes 250 druhů)– další láska na celý život, kulaté broušené korálky, které se dají stejně jako mačkané kuličky použít do všeho, miluji z nich šité šňůry, dodají hotové bižuterii ten správný lesk a neodolatelnost

- dvoudírkové korálky (superduo, miniduo, rulla, čtverečky, kabošony, vario, hexagony, pyramidy, infinity, sekerky …. a stále přibývají novinky v tomto sortimentu)

K tvorbě bižuterie nestačí jen korálky, proto nabízím i další komponenty:

- návlekový materiál (nitě, dráty a drátky, lanka, šňůry, pruženky a vlasce, řetízky)

- dokončovací komponenty (kroužky, koncovky, kaplíky, ramínka, mezi díly, zapínání, kaloty, nýty a jehly, vodiče)

- přívěsky, kovové i plastové korálky

Tento doplňkový sortiment už z větší části není českou výrobou, jedná se o dovoz.

Samostatnou kategorií v obchodě je hotová bižuterie. Jsou dny, kdy ztrácím přehled o čase, začnu navlékat nebo šít, nemusím jíst ani spát. A když je hotovo, jsem spokojená.

Mám ráda svou práci, život s korálky mne baví.   

Doufám, že i Vám se bude ve virtuálních přihrádkách mezi korálky líbit a najdete tu přesně ty, které NUTNĚ potřebujete. Bude mi potěšením objednávku připravit, pečlivě zabalit a odeslat. Nevíte si rady?  Jsem tu pro Vás, pište nebo volejte.

Vaše

                                                           Blanka