Pěkný den všem přeji!

Už delší dobu nakukuji do Vašich blogů a skrz ně Vás tak trochu poznávám. A teď jsem se i já rozhodla nechat Vás k sobě nakouknout...

Přestavba domu, do které jsem se loni touhle dobou pustili, mi umožnila splnit si sen, a to udělat si v kuchyni mozaiku ...

...samozřejmě spirálkovou :)

Na řadu přišla někdy v lednu, trvala mi po odpoledních a víkendech asi 2 měsíce.

Shruba takto to vypadalo na začátku, v baráku nejelo ještě topení, takže 3 svetry byla nutnost.

To, jak mozaiku dělat, jsem si jen někde přečetla a hned se do toho po hlavě pustila. Poté, co jsem šla za obkladačem, co dělal koupelnu, jestli by mi nemohl poradit, jaké mám použít lepidlo a sdělila jsem mu svůj záměr, tak se mě zeptal: "A nemám vám to, paninko, obložit normálníma kachličkama, když o tom nic nevíte?" Ale já si stála za tím, že to musím zvládnout sama.

Takže mi nakonec donesl pytel lepidla, rozmlátila jsem kupu zbytků kachliček a pustila se do toho. Kupodivu to šlo, sice pomalu, ale šlo. Musela jsem je strhávat a předělat akorát na barové zídce, kde bylo nutno nalepit lišty na boky..což mi dalo asi nejvíc zabrat, když se to přilepilo na jednom konci, na druhém se to zase odchlíplo.

Bohužel z procesu nemám víc fotek, měla jsem furt ruce od lepidla a prachu a můj muž měl povětšinou v rukách kýble suti :)

A teď jak to dopadlo. Šikovný kamarád stolař nám udělal kuchyň dle našich představ, sice musel počkat, až já si to tam dolepím, a čekal docela dlouho.. ale s výsledkem jsem docela spokojená. Za tu dobu lepení a spárování jsem spotřebovala nejvíc náplastí za svůj život, protože jsem měla pořád rozřezané prsty z ostrých hran kachliček, ale stálo mi to za to:)

Tak to je naše kuchyň.

Ještě chybí dodělat spousta věcí, jako třeba světla a digestoř, ale vesele si vaříma a je nám tam dobře.

Ve sklepě čekají ještě 2 bedny různých zbytků kachliček..tak přemýšlím co oblepím ještě...

Kuchyň zdobí konvička od A.J.A, kterou nám vyrobila na přání :) Díky :)

Kdyby Vás někoho mozaikování zajímalo, ráda Vám sdělím své zkušenosti..sice nijak velké, ale třeba užitečné.

Děkuji za Vaši návštěvu. oOtma.