V hlavě a po papírech mám spousty projektů. U některých trvá jejich realizace dlouho, u jiných velmi dlouho, a ještě jiné dojdou realizace šťastnou náhodou rychleji. S myšlenkou zařadit do prodeje i stříbro jsem koketovala už nějakou dobu. Respektive od doby, kdy se objevila možnost mít normální zlatnickou živnost a nepohybovat se ve zlatnictví "na hraně" s živností volnou.  A letos jsem to konečně realizovala.
 
Konkrétní projekt tentokráte ale patřil k těm rychlejším. Přestože to byly opět vosky (minulá várka mi trvala od začátku po vložení rovný rok). Inspirací byly poslední "rámečky". Vyrobila jsem tak pro vás sérii dalších drobných minimalistických sgraffiti šperků, jež jsou vždy kouskem z většího sgraffiti celku. Jedná se především o naušnice (se šroubkem - včetně posledních šroubkových bronzových; či s puzetou) a přívěsky. V nabídce se věřím v brzké době objeví i visací naušnice a piny (drobné brože).

V tuto chvíli jsou v nabídce naušnice a přívěsky vycházející ze tří různých vzorů graffiti. Připraven mám ještě čtvrtý.

O jejich drobnosti se můžete přesvědčit na následujících srovnávacích fotografiích. A věřte mi - vidíte na nich podstatně více, než kdyby se jednalo o fotku na člověku/na uchu. Věřím, že ke srovnání jsem vybrala předměty, které napoví téměř každému. (A komu ne, nezbývá než zakoupit lahev vína či navštívit oblíbeného vinaře ;))
 
 image

Pokud byste měli nějaké konkrétní sgraffitové přání, napište. Uvidím, co by se s tím dalo dělat.
 
Přeji pěkný den, 
Nady
 
PS.: A nezapomeňte, že dárky (hlavně ty vánoční) se podstatně lépe shánějí zavčas a v klidu než na poslední chvíli ;) Fronty na poště raději ani nekomentuju.