Svatební šperky pro nevěstu - soutěž

Nejen svatební šaty a kytice zdobí nevěstu v její svatební den. Důležitou „ třešničkou na dortu „ jsou svatební šperky. Bohaté šaty vhodně doplní, jednoduché pomohou proměnit v originální model.

Nevíte, jaké šperky na svůj svatební den vybrat?

Já jsem nad tím také pořád přemýšlela a tak jsem se nakonec rozhodla, že to nechám na odbornicích z klubu igloo gang. Ukázala jsem jim fotku šatů (Mé šaty jsou romantické, bílo-růžové) a svou fotku a poprosila je, aby pro mě něco stvořily. Šperky, které se mi budou nejvíce líbit si objednám a ozdobím se jimi ve svůj svatební den. Vytvořily spoustu krásných šperků a teď opět nevím, který si vybrat. Pomůžete mi? Napište prosím, který byste si vybrali vy? Náušnice mohou být i od jiné „šperkařky“ než náhrdelník, pokud k sobě budou ladit.

image image image image

1)  Permata 2) kramářka 3) No.9 4) No.9

image image image image

5) Gabiies 6) Gabiies 7) Gabiies 8) Gabiies

image image image

9) Plaisir 10) Plaisir 11) kultbizuterie

image image image

12) kultbizuterie 13) kultbizuterie 14) Elegantní šperk

image image image

15) Elegantní šperk 16) Elegantní šperk 17) Elegantní šperk

image image image

18) teruberu 19) teruberu 20) teruberu

image image image

21) teruberu 22) Veronika Designs 23) Veronika Designs

image image image

24) Veronika Designs 25) Veronika Designs 26) maryx

image image image

27) maryx 28) maryx 29) vendyna

image

30) vendyna

Nechejte se inspirovat.

A ještě malá rada pro nevěsty :

Jak šperky vybírat?

1)Vybírejte tak, aby se šperky hodily k vašim svatebním šatům. Jestliže vše volíte v romantickém duchu, pak i vaše šperky by měly být romantické a něžné.

2) Méně, je někdy více. Máteli výrazně zdobené svatební šaty a závoj , se šperky to nepřehánějte. Naopak zvolíteli jednoduché šaty s minimem zdobení , pak si můžete dovolit výrazný šperk, který je pozvedne.

3) A poslední důležité pravidlo, šperk se musí líbit hlavně Vám, pokud máte jasně vybráno, nenechte se zviklat radami kamarádek, maminek nebo babiček - je to Váš den a vy nemusíte cítit dobře.

Přesto mi to nedá, který byste mi poradily?