Hezký den všem,

jistě jste si všimli, že jsem do eshopu naskladnila nové zimní šablony Memory Box.  Snažila jsem se konečně k téměř všem novým šablonám, vložit i názornou ukázku. :)

image

Přesto mi píšete, že se Vám děsně líbí ten jelen, ale nevíte si s ním rady :) Takže se mu v tomto článku lehce podíváme na "zoubek".

image

Nejprv můžete zkusit styl simple and clean. S touto šablonou Vám to půjde úplně samo.  Šablona vyřezává vnitřní okýnko a obrys jelena nebo spíš resp srnky a paroží zvlášť. Takže si zvolíme velikost papíru a šablonu v BS vyřízneme. Já osobně černou barvu nemám ráda a už vůbec ne na Vánoce, ale když se zkombinuje s bílou a třeba zlatou, vytvoří nám elegantní přání.

image
 
image
 
image

Výřez tedy lehce pokapeme zlatým sprejem, doplníme text a máme hotovo.

image
 
image
 
image

Jako druhé přání jsem pro Vás vyzkoušela trochu složitější variantu.

image

Vyřízneme si motiv jelena. Na bílý základ přání si narazítkujeme stromy. Vybrala jsem břízky od Katuan's CM09. Razítko se skládá ze tří kmenů, tak jsem si jeden krajní odstřihla. S tím jsem lehce razítkovala černým Archivalem.

image

Následně jsem začala vybarvovat.. vzhledem k tomu, že budu rozmývat přímo na základu přání, které není akvarelové, tak jsem nakonec zvolila akvarelové pastelky Prima marketing.. celkově víc ujíždím na pastelkách, ale tyto od Prima jsou suprové v tom, že se dají rozmýt na jakémkoliv podkladu, tedy i "neakvarelovém". Mám samozřejmě "nasyslené" asi všechny možné sady od těchto pastelek :)

image

image

na přání jsem použila sady Scenic Route, The Basics a Earth Tones.

image

Pak jsem rozmyla vodním štětcem, domalovala zlatou gelovkou hvězdy  a přilepila rámeček s jelenem  plus text .. :)

image

A jak si se svým jelenem poradíte Vy? Pošlete mi ukázky.. .. budu se těšit.. Katy scrap