............SRDEČNÍ ZÁLEŽITOST.

Jsem ženská ukecaná, hodně aktivní, s časem na štíru a proto mnohdy reaguji s křížkem po funuse, jenže...
Reagovat musím...

Pár dní tu sleduji "žabomyší" války ohledně "skvostných" děl a "cetek" a musím se tomu smát, i když si dokážu představit, jak takové komentáře raní a ublíží.
Tvůrci Fleru dali nám "vnitřní poštu", kterou můžeme diskutovat, pokud se nám něco nelíbí, či pokud někde máme nějaký problém a myslím, že to slovo VNITŘNÍ mělo důvod.

Nejsem svatá, občas taky plácnu něco, za co bych si hned tu svou prostořekou pusu zacpala, ale nikdy mne nenapadlo psát někomu, že má příšerný zboží, cetky, krámy a já nevím, co jiného ještě.

Zřejmě se tu trochu zapomnělo na onu myšlenku, která vlastně Fler prezentuje...

RUČNÍ PRÁCE.

Každé zboží má svého kupce.
Dělám v obchodě patnáct let, věřte mi, že každé.
Někdo touží po obrázku za dvacet tisíc a jiný po naušničkách za káčé dvacetsedm.
Proč zatracovat?
Kde je psáno, že musí jít o profi díla?
Nemělo by z našich výtvorů spíš vyzařovat , že byly dělány s láskou?

Občas se zamysleme, než někoho odsoudíme, protože....
"CO KDYŽ TA ROZMAZANÁ FOTKA JEST ZÁMĚREM??"

A na závěr, protože nejen prodávám, ale i nakupuji, mrkněte na to i z druhé strany...
Co si o nás nakupující pomyslí, budou-li číst takové "úžasné" komentáře pod zbožím?
Myslíte si, že nakoupí????